Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under maj 2009

Av Lillis - 30 maj 2009 16:42

 Toppen väder har vi här i stan

 Här har det hänt mycket i dag,vi hade storfrämmande av Lasse Berghagen som hade allsång,sedan fick man följa ett brudpar som vigdes på en flotte på Eskilstuna ån,det var så vackert och fint.Tror att hela stan var ute har inte sätt så mycket folk på länge

Nu vill jag önska er alla en bra och fin Pingst

Av Lillis - 29 maj 2009 13:51

 En vacker sommardag solen skiner och det är så varmt och skönt.

Har städat,varit och handlat mat till helgen och även fiskarna har fått rent i sitt krypin.Nu har jag ätit lunch så jag är mätt och belåten,så nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och försöka att få lite färg på mig

 Senare i kväll så ska jag över till goda vänner och ha det mysigt

 Jag önskar er alla en mysig fredag

Av Lillis - 28 maj 2009 11:46

 Vaknade i morse av att det regnade,sedan har det regnat av och till hela förmiddagen,undrar om vi inte får åska men det hoppas jag inte är lite åskrädd.Var ute på en promenad mellan skurarna.Nog talat om detta.

När jag ätit lunch så ska jag följa med Karin till Ikea i Västerås och gå där några timmar och kolla, det är allti så kul att åka dit och alltid finns det något man kan handla

 Önskar er alla en bra dag och kväll

Av Lillis - 27 maj 2009 12:03

 I dag så blåser det av bara sjutton här i stan.

 Tidigt i morse så ringde Karin och undrade om jag ville följa med henne på stan och vara smakråd när hon skulle handla kläder,och vad gör man inte för sina vänner.Hon fick sina kläder till slut.Själv köpte jag mig en tunika som ni ser på bilden och jag tror att det blir snyggt till vita byxor

När vi hade handlat klart så gick vi och tog en kopp kaffe och en god kaka. Ha det nu så gott alla mina bloggvänner

Av Lillis - 26 maj 2009 14:14

 Ännu en vacker dag med strålande sol,varit ut på en promenad så vanligt det är så skönt att få röra på sig.

Se ner till frissan och klippte mig det behövdes verkligen, stannade till på torget där dom stod och sålde blommor köpte 3 st Fuixa som jag skall sätta upp på balkongväggen. På hemvägen så stannade jag till i Stadsparken och tog detta kort

 Senare under dagen så ska jag färga håret det behövs oxå göras

 Önskar er alla en fortsatt bra dag

Av Lillis - 25 maj 2009 13:07

 Här har vi en härlig och skön sommardag och livet är så gott att leva,man får vara frisk och njuta av allt det goda som livet har att erbjuda vad kan man mer begära.

 Har varit ute på en riktig långpromenad,avslutade min promenad på en bänk i Stadsparken med en glass(så gott) där satt jag och tittade på allt det gröna och på alla fina blommor.Kameran hade jag ju inte med mig i vanlig ordning så det får bli en annan dag.Nu ska jag ta med mig en bok och sätta mig på balkongen i solen

Ha en bra dag i solen

Av Lillis - 23 maj 2009 13:48

 I går kväll så var Rita och jag ute på Papas Tapas och åt,Som jag berättat tidigare så kan man ta in små rätter och det gjorde jag,2av rätterna var samma som alltid,Chile marinerade räkor,Oxfilespett med klyftpotatis med Aiole,den tredje rätten var helt ny för mig,det var två Vetetortillas-bröd med köttfärs,lök och jalapeno som serveras med salsa och Vitlökssås.

I dag har dom ordnat något som kallas för Kungsgatans dag,med ponnyridning och ansiktsmålning för barn,senare skulle Emilia och

The Poodles uppträda,så Siv och har varit nere och tittat och tagit en fika

Önskar er alla en fin och bra lördag

Av Lillis - 23 maj 2009 07:34

Håll detta ljus i cirkulation. Även om det bara är en som kopierar så håller du lågan brinnande. Detta görs till minne av alla som drabbats av cancer. Ett ljus förlorar inget genom att tända ett annat ljus.


Låt detta ljus brinna !

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards