Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under mars 2010

Av Lillis - 31 mars 2010 11:57

 På morgonen har snabeldraken fått varit framme och visa vad den går för och det blev ju ganska så bra. Har även Påskpyntat lite med björkris med gula fjädrar och även ställt fram gula ljus, ska lägga på dukarna senare under dagen.

Skulle så gärna vilja ha Påskliljor men Snuttan är och äter på dom och jag har hört

att påskliljor är giftiga för katter.

Om en stund så ska jag gå och handla det som fattas till Påsken och det är inte så mycket för jag handladdet mesta i söndags.

Vädret här i stan är mulet men får hoppas att det skiner upp lite

Ha en bra dag och var rädda om er

Av Lillis - 30 mars 2010 11:20

 Nu på förmiddagen har jag varit springflicka till Carina och Peter har ordnat lite saker åt dom, hinner det inte själva Carina arbetar till Kl:18 varje dag och Peter är i Västerås och arbetar så tiden räcker inte till. Men jag är så glad att jag kan hjälpa dom och vara till lite nytta.

Nu har det gått 5 veckor sen jag klippte mig så nu under dagen så ska jag få det avklartat, och det ska bli så skönt just nu så ser jag ut som en långhårig golvmopp i huvudet och det är inte kul.

I dag så var det lite småkallt ute inte ett dugg skönt

I kväll så är det Mästarnas mästare som gäller.

En bra dag önskar jag er

Av Lillis - 29 mars 2010 08:14

 I går så var jag med Carina och storhandlade inför påsken och det var skönt att få åka bil istället för att gå och släpa på allt, så nu är det bara några småsaker kvar att handla. När vi handlat klart så åkte vi hem till mig och fikade, sedan gick vi över till Peter och hälsade på och satt några timmar.

 Vad ska man säga om vädret idag än så länge är det varken hackat eller malet.

 Om en stund så ska jag börja göra i ordning kålpudding det har jag längtat efter så länge.

 Sen ska jag gå ut och ta en riktig långpromenad det gjorde jag aldrig i går och då är det något som saknas.

I kväll så blir det att titta på Tv:n det är ju alltid så mycket bra på måndagar.

En bra  måndag önskar jag er alla

Av Lillis - 27 mars 2010 11:24

I går när jag var nere på stan så tittade jag på en tunika som jag tyckte mycket om

men jag köpte den inte. I morse när jag vaknade så tänkte jag på tunikan så jag gick ner på stan när dom öppnade för att se om den fanns kvar och det gjorde den, så i dag fick den följa med hem.

Nu är Let's dance över för denna gång tyckte att dom var värdiga vinnare bägge två.

I kväll så kommer Rita hem till mig då ska vi äta lite gott och ta ett glas vin och

efter det så blir det väl att vi tittar på körslaget.

 Här har det regnat en stund på förmiddagen

En bra lördag önskar jag er alla  

Av Lillis - 26 mars 2010 11:41

 En grå och mulen morgon var det, under förmiddagen så lättade det och nu har solen kommit fram och den visar sig från sin bästa sida.

Har varit på stan en sväng, passade på att handla hem mat till helgen, samt att jag betalat till bolagsspelet på hästar som jag är med på. Så nu får ni hålla tummarna att det blir någon vinst.

 I kväll så blir det spännande att se vem som går hem som segrare i Let's dance.

Tycker att både Mattis och Claudia är värdiga vinnare dom är så himla duktiga.

Önskar er alla en mysig och skön fredag

Av Lillis - 25 mars 2010 09:59

 Nu har jag varit och hämtat datorn på morgonen, inga större fel utan det var några småsaker som behövdes åtgärdas. Men vad jag har saknat min dator,det är inte klokt vad beroende man blir.

Vad har jag gjort under tiden, i måndags så hade vi kanon väder så då var jag ute så mycket som möjligt och på eftermiddan så var jag över till mitt barnbarn Maria.

Har fått lite gjort nu när jag inte haft någon dator har rensat i skåp och slängt massa saker som bara stod och skräpade och som ingen ville ha.

Här i Eskilstuna har snön försvunnit ganska så mycket eftersom det regnade på tisdan.

Måste få säga att jag saknat er väldigt mycket

Ha en bra torsdag

Av Lillis - 22 mars 2010 07:05

 Ska bara tala om att jag blir borta några dagar från bloggen.

 Ska lämna in min dator nu på morgonen, den mår inte så bra just nu och den vill inte som jag vill. Återkommer så fort jag får tillbaka den

 Under tiden så ska ni ha det så bra och vara rädda om er.

Kram

Av Lillis - 21 mars 2010 12:03

 I går så hade vi strålande väder, idag så vräker snön ner inte ett dugg skönt.

Har varit ute en kortis det var inget skönt när det snöar det har jag fått nog av.

På eftermiddagen så ska jag gå hem och titta till Peter en stund.

Just nu så håller jag på att göra i ordning kyckling i lergrytan tycker att det blir så gott

Önskar er en bra söndag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards