Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under maj 2010

Av Lillis - 31 maj 2010 12:13

 En solig och vacker dag varmt och skönt är det ute,

Så tokigt det kan bli, fick för mig att jag hade tvättstugan i morse, samlar ihop tvätten och går ner i tvättstugan och får se att den är upptagen blir lite smått grinig, läser på tvättlistan och ser att det är i morgon jag ska tvätta.

Har varit ute och gått en sväng och till slut så hamnade jag nere på stan, tittade runt lite och fick se en vit tunika lite tunnare som passar bra till varmare dagar, så den blev och fick följa med hem. Visar kort på den i morgon

Kommer lite flera kort från Stadsparken

 Önskar er alla en bra och skön måndag       

Av Lillis - 29 maj 2010 11:21

Sol och moln i en salig balndning. Regnat hela natte har det gjort.

Kvällen i går var en toppen kväll med god mat och trevligt sällskap.

I dag så kommer min yngsta dotter Liselotte och hennes Lasse från Motala dom ska bjuda ut mig kl:18 på Ming Palace där vi ska äta Kina mat, även Carina och hennes Jarri följer oxå med. Ska bli trevligt att gå ut med sina döttrar och dersa respektivi. Kina mat är bland det godaste jag vet

En bra och skön lördag önskar jag er

Av Lillis - 28 maj 2010 11:59

 I morse så var det mulet och grått, men nu så skiner solen.

 Har varit och lämnat in mina nya glasögon, för ett tag sen så fick jag se att det försvunnit lite färg från fronten. Så i går på eftermiddagen så ringde dom och sa att fronten kommit så nu ska dom byta fronten åt mig och det är lika bra att passa på när garantin gäller. Så i morgon så får jag hämta dom.

 I kväll så är jag bortbjuden på mat, det ska bli spännande och lite pirrigt, berättar i morgon hur det gick.

Visar några kort från Stadsparken

  Önskar er alla en bra och skön fredag     

Av Lillis - 27 maj 2010 12:12

 En vacker dag med strålande sol och jag känner mig pigg igen.

 Har tagit en promenad ner till stan, handlade en blå vaxduk till balkong bordet för den andra hade blivit så blekt och ful

 När jag gick där så blev jag så sugen på Thai mat så det köpte jag med mig  hem och gissa om det smakade gott

En bra och skön torsdag önskar jag er




Av Lillis - 26 maj 2010 12:22

 Tack för alla krya på dig hälsningar som ni skickat till mig.

 I dag är första dagen som jag känner att allt går åt rätt håll och det känns så skönt.

 I dag så skiner solen men mellan varven så dyker det upp moln, men det är bara att hoppas att solen står ut hela dagen

 Har varit ute en liten sväng och det kändes skönt att få andas in frisk luft

En fortsatt bra dag önskar jag er

Av Lillis - 25 maj 2010 11:56

 Regnar ocg blåser kallt av bara sjutton.

 Har varit hos doktorn nu på morgonen, så han skrev ut hostmedicin Cocillana åt mig så att det lossnar i bröstet. Har väl aldrig blivit så medtagen av en förkylning förr

som jag blivit nu, eller om det tar längre tid när man blir äldre att pigga på sig.

Som ni förstår så händer det inte så mycket i mitt liv just nu

 Önskar er en bra tisdag


Av Lillis - 24 maj 2010 07:28

 En solig och fin dag kommer vi att få.

 Som ni vet så blev väl inte min pingst som jag hade hoppas på. Har legat däckad hela helgen , med värden brakförkylnin med halsont och feber känner mig rätt så skaplig men har fortfarande ont i halsen. Ska försöka att ta mig till affären sen blir det att inta ryggläge igen. Blir så irreterad när jag inte känner mig bra, och så har jag gått miste om roliga saker i helgen, men det är smällar man får ta. Nu ska jag inte gnälla mera.

 Önskar er alla en bra och fin dag

Av Lillis - 22 maj 2010 11:04

    En vacker och fin pingstafton har vi.

  I går kväll så började jag att få ont i halsen, och idag har jag så ont att det knappt går att svälja, feber har jag oxå men det är ju sånt som går över, så nu får jag kurera mig. Nu vet ni hur min pingstafton ser ut

 Önskar er alla en bra och fin pingsthelg

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards