Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

Inget långt inlägg!

Av Lillis - 17 juli 2012 14:02

                                 Blir inget långt inlägg i dag, tror att jag åkt på en släng av bloggtorka

                                 igen, men det får man ta med en klackspark livet måste ju gå vidare

                                 i alla fall.

                                 Tidigt i morse så flög mina barnbarn Maria, Peter och deras pappa

                                 till Rhodos och blir där i en vecka, och det är ju kul att dom kan göra

                                 något tillsammans, och garanterat fint väder får dom ju oxå, så nu

                                 är jag fiskvakt åt Peters fiskar när dom är borta.

                                 Även i dag så har vi sol och så dyker det upp massa mörka moln lite

                                 då och då

.                                 NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA OCH SKÖN TISDAG  

 
 
Corina

Corina

17 juli 2012 14:23

Brukar vara ganska stilla på bloggarna under sommaren, så även för min del. Man liksom har lite annat för sig....åtminstone när vädre tillåter ;) Kram/Corina

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita

17 juli 2012 15:18

Känn ingen bloggpress, vännen !!! Både du och jag träffar ju våra vänner på Facebook.
Jag gillar bättre att vara på där. Man skriver något kort inlägg eller bara sätter in en bild och alltid så jäkla god och glad stämning. Jag gillar att skämta med Skogsfrua för vi har ju lite samma humor hon och jag. Så är det !! Ha en bra dag min goa vän och vi möts säkert på FB.
Kramen !!!

 
Sari

Sari

17 juli 2012 22:25

Ja detta med bloggtorka vet jag vad det innebär..=)
Just nu har jag tid att sitta en liten stund men på dagarna så är det allt annat pass. Däremellan ska det övas inför bröllop som jag ska sjunga på i augusti..=)
kram

http://fam-olsson.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

17 juli 2012 23:16

Rhodos är nog inte så fel för många, själv så skulle jag inte fixa den värmen, då mår jag bättre här trotts det trista vädret. Har varit växlande sol och moln här, men inget regn, vinden är kvar så det blir ingen värme. Fick klippt ena gräsmattan i dag, är så glad förr det.
Kram och god natt vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards