Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under augusti 2008

Av Lillis - 18 augusti 2008 18:26

 Grått och så himla kallt är det. Har inte hänt så värst mycket i dag, har bara tagit det lugnt och vilat i omgångar.

Jag återkommer i morgon

 Ha en fin kväll

Av Lillis - 17 augusti 2008 15:46

 Avslutning på Å-festen slutade med stort fyrverkeri kl 23 i går. Närjag klev av bussen på stan efter arbetets slut kl:22 i går kväll, var det folk över allt, men det värsta av allt var att det var så många ungdommar som var skit fulla och jag tycker att det är så tragiskt att se det.

 Nu har jag slutat mitt vik,och det är mycket blandade känslor jag har just nu. Man fäster sig vid pensionärerna och den närhet som vissa av dom vill ge och vill ha.

Har blivit tillfrågad om jag kan tänka mig att hoppa in vid sjukdom,och det har jag sagt att det går bra.

 Ha en bra kväll

Av Lillis - 15 augusti 2008 14:47

 I går kväll var Rita och jag på bio och såg Mamma Mia en bra och sevärd film med mycket fin och bra musik.

 I kväll ska jag gå ner på stan och titta på allt och ta ett glas vin. För i morgon så kan jag inte gå ut,arbetar 12-21:30 och sedan är viket slut

Önskar er alla en trevlig helg

Av Lillis - 14 augusti 2008 14:07

 I dag börjar Å-festen här i stan och håller på i dagarna3.

Det är en stor baluns som är en gång om året. Mycket uppträdande på olika ställen med många bra artister, men det kostar oxå så man kan ju inte gå runt och lyssna på allt, dom ställer även upp några öltält på en del platser. Det brukar vara så mycket folk så man undrar var alla kommer ifrån. Så nu är det bara att hoppas att vädret blir bra,det har regnat här på förmiddagen.

Önskar er alla en bra eftermidda och kväll

Av Lillis - 13 augusti 2008 18:07

 Idag har vi haft fint väder här i stan.Har skriv torka idag,men jag har haft främmande av en riktig liten solstråle om ni får se på kort. Återkommer i morgon

 Ha en bra kväll

Av Lillis - 12 augusti 2008 08:14

  Skulle bara tala om att jag lever, har haft strul med datorn, blir knäpp på datorer. I går kväll var jag och en bekant upp till Arlanda och hämtade mitt barnbarn Peter som varit i Spanien och arbetat i 14 Dagar. Han skulle ha kommit 21,30 men planet var försenad så han kom 23,45 sedan tar det ju en stund att få ut väskor så vi var hemma i E-tuna 02,00.  Så nu ska jag vila för sen börjar jag arbeta kl16 och arbetar till 20,30.

Återkommer i morgon

Ha en bra dag

Av Lillis - 9 augusti 2008 18:26

 Här i stan finns det ett bostadsområde som heter Årby, där bor det mycket invandrare en gång om året har dom fest det kallas för Årby dagen.

   Rita och jag var där och tittade dom sjunger och dansar sina danser i sina vackra dräkter,det är så mycket glädje och det är så roligt att titta på, och naturligtvis så glömde jag kameran hemma.

Nu för en stund sen så kom det en riktig regnskur med åska.De enda nytta jag gjort i dag är att fiskarna fått rent i sitt akvarium

 Ha en bra lördagkväll

Av Lillis - 8 augusti 2008 15:34

  I går var det något strul med datorn, ver ej var det var,men i dag fungerar det som det ska. På förmiddagen och en bit in lunch har regnet vräkit ner,nu får det snart räcka med regn. Nu är jag ledig hela helgen plus måndag och det känns bra, ska bara ta det lugnt i helgen och koppla av och ha det skönt.

Önskar er alla en bra fredag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards