Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under februari 2009

Av Lillis - 12 februari 2009 14:19

Har fått bloggtorka,menjag kan i alla fall visa ett kort på min nya dator så ni får se hur den ser ut,kortet blev inget bra men det får duga

Ha en fortsatt bra dag och kväll,så hörs vi i morgon

Av Lillis - 11 februari 2009 14:26

 Mildgrader och det har snöat ganska mycket på förmiddagen.

Har varit ner en sväng på stan och uträttat lite saker som man måste göra i bland, passade på att titta lite i affärerna oxå men just nu är det inget som lockar till att handla,när jag gick där och strosade så kände jag att någon tog tag i min väska vände mig om och tänkte smälla till, så står min väninna Karin där och gapskrattar åt mig tänkte skrämma mig och det lyckades hon med.Vi köpte varsin semla åt oss och gick hem till mig och fikade.

Är så glad i kväll får jag tillbaka min kamera som jag haft utlånad till goda vänner som varit utomlands.

Nu får ni alla ha en bra onsdag

Av Lillis - 10 februari 2009 12:49

 Har blivit utmanad av Gerty att Skriva en berättelse av dom här stolparna. Vem som helst får ta utmaningen

  1. Hon stod på knä

 2.Att det ska va så svårt

3.Ingen kommer att märka

4.Att telefon plötsligt skulle ringa

5.Det ringer på dörren

6.Nej,hon var inte ett dugg intresserad av

7. Inte sen heller

                Så här blev min historia

  Står på knä och ska plocka ur ett skåp.Att det ska va så svårt att få tag på vasen som stod längst in.Ingen kommer att märka att den gått i tusen bitar.

Att plötsligt telefon ringer får inte tag i den har fått ryggskott.

Ringer på dörren ålar mig fram och skriker, jag ska inget ha

 Och inget sen heller.


Ha en bra tisdag alla mina vänner

Av Lillis - 9 februari 2009 15:03

 En kall dag, men solen skiner från en klarblå himmel,det är så himla vackert ute. Har varit till min Tandläkare i Torshälla och blivit av med lite pengar men det är smällar som man får ta.

Nu väntar jag besök av Lena som jag har arbetat med i många år, det ska  bli kul att höra lite skvaller från jobbet men framför allt att träffa henne och umgås i några timmar.Har tänkt att gått ut på jobbet och hälsat på flera gånger men det blir aldrig av får vänta till man kan börja att cykla för det ligger på andra sidan stan

Nu får ni alla ha en jättebra måndag

Av Lillis - 8 februari 2009 16:46

Idag har jag fått denna Award av Monica och sedan av Lena och jag tackar så jätte mycket.

Ja tänker inte skicka denna vidare utan jag ger den till alla som finns i min länklista!

Av Lillis - 7 februari 2009 13:37

Dimman ligger tjock över stan,har varit ute en sväng det är kallt och halt höll på trattade på ändan flera gånger.Då åkte alltså Hasse Aro ut från

Let's dance i går,men jag tyckte nog att det fanns dom som dansade sämre än vad han gjorde, men smaken är ju som baken den är delad. Nu om någon timme så ska jag gå över till goda vänner en stund,har tänkt mig att vara hemma till deltävlingen på Melodifestivalen börjar och höra om det är några bra låtar med.

Nu önskar jag er alla en fortsatt bra lördag

Av Lillis - 6 februari 2009 14:54

  I dag har vi vitt och fint ute,snön har vräkt ner hela förmiddagen

  I kväll kommer Rita över vi ska titta på Let's dance och äta sallad och ha det trevligt. Det var mitt inlägg för i dag kommer tillbaka i morgon

Ha en jättebra fredag och ta hand om er

Av Lillis - 5 februari 2009 14:40

 Imorse när jag slog upp mina ljusblå så hade det snöa under natten.Slog upp morgontidningen och fick se att det hade varit dödshot mot en skola här i stan i går.Stort polispådrag i skolan och utanför, elverna blev inlåsta i skolan några timmar tills det lugnat sig,nu kan man ju undra åt vilket håll vårt samhälle är på väg

gick ut en stund och skulle gå men gick snart in igen gråkallt och grått.

Började i stället att röja i mitt krypin städade,putsade och fejade så nu ser det skapligt ut inför helgen

Nu får ni alla en fortsatt bra dag och kväll


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards