Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under mars 2009

Av Lillis - 23 mars 2009 11:14

 I morse när jag vaknade och tittade ut så var det vitt på backen igen,

vi får hoppas att det försvinner snart och att våren kommer.

Nu ska jag gå över till Peters nya lägenhet och städa badrummet sedan är städningen klar,kanske hjälper jag honom att packa upp några kartonger.

Nu har Carina kunnat börjat äta lite annan mat en bara fisk och potatismos och det känns så skönt

Nu får ni alla en fortsatt bra dag

Av Lillis - 21 mars 2009 16:24

  En vacker vårdag har vi haft idag varmt och skönt ute.Har bloggtorka men jag återkommer i morgon

    Önskar er alla en fortsatt bra lördag

Av Lillis - 20 mars 2009 13:27

 Nu är det fredag igen och Let's dance får hoppas att Magnus går till finalen. Har varit och planterat Peters blommor det har han inte gjort på flera år och det behövdes verkligen och även börjat och gjort rent i köket dit han ska flytta nästa söndag.Den som bodde i lägenheten förut har bara stuckit i från allt och sitter inne just nu och portvakten påstår att det är flyttstädat men det talade jag om för honom att det är det inte.Peter har pratat med hyresvärden och kommer att få avdrag på hyran och eftersom jag går hemma så kan jag hjälpa honom och ta lite varje dag,så kanske han bjuder ut sin mormor på mat någon gång

Nu får ni alla ha en bra fredag

Av Lillis - 19 mars 2009 16:41

Detta fina tackkort kommer från RUTH som fyllde år i förrgår!

Av Lillis - 19 mars 2009 13:46

 En vacker dag solen skiner,men det är så kallt i luften så täckjackan sitter nog inte i vägen.Har varit med Peter och köpt blomjord ska plantera om hans blommor i morgon,går upp och gör det i hans nya lägenhet,han har redan fått tillgång till lägenheten och köket där är som en svinstia,jag får i alla fall städa köket ordentligt när blommorna är gjorda.

Kan berätta att Carinas operation gick bra så nu är det bara att hoppas att allt fungerar och att hon kan börja äta igen

Önskar er en bra dag

sol

Av Lillis - 18 mars 2009 14:32

 En strålande vacker dag, solen skiner och det är så varmt och skönt ute så nu börjar det att spritta i kropen.Det svåraste den här tiden är vad man ska ha på sig, men det är ju inte bra att plocka av sig för tidigt.

 I dag gick jag hem till Maria runt kl:11 och har nyss kommit hem, vi har haft en mysig dag tillsammans, det är alltid så kul att träffa henne och göra lite saker ihop.Vi var oxå ute och åt lunch och det smakade bra. I kväll så ska jag titta på Diagnos okänd

Ha en fortsatt bra tisdag

Av Lillis - 17 mars 2009 11:18

Jag har nu gjort som Cina tänt ett ljus för Max och Saga som blev mördade för 1 år sedan idag. Tänd ett ljus du också för att hedra deras minne!!!

Av Lillis - 16 mars 2009 11:47

 Måndag igen och ny vecka ,nu går veckorna i en rasande fart och nu är det inte så långt kvar till Påsk.Här i stan blåser det lite kalla vindar men det är ju tur att det inte snöar.I dag har jag varit hos min tandläkare i Torshälla

igen och blivit av med lite pengar men pengar är ju till för att rulla.

Nu har Carina fått ett besked på torsdag ska hon opereras, man ska vidga

strupen med att sätta in någon typ av ballong,men det var inte säkert att det skulle hålla för alltid men man börjar så här och huvudsaken att hon blir bra och kan börja att äta ordentligt igen.

Nu får ni alla ha en fortsatt bra måndag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards