Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

Soligt

Av Lillis - 1 maj 2009 15:58

 En solig och vacker 1Maj vad kan man mer begära.

Var bjuden på mat till min dotter Carina så jag tog en promenad dit hon bor på andra sidan stan så när jag kom fram så var jag hungrig som en varg sådå smakade det bra med mat,även Peter och Maria var där så vi hade en trevlig stund med god mat.Nu ska jag sätta mig på balkongen med en kopp kaffe och njuta av det fina vädret

Önskar er alla en fortsatt bra dag

 
 
medresenärskan

medresenärskan

1 maj 2009 16:14

Att bli bjuden på mat är inte alls fel, hööru du ... Änna lite avundsjuk på dig. Här har jag allt fått laga min mat själv men jag överlevde ... Dagen har jag varit ute och njutit av solen ...
Ha en bra kväll min vän !!!
Kram på dig !!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

1 maj 2009 18:44

Att njuta av det härliga vädret, det var min plan för dagen också men det slutade med att jag var inne nästan hela dan och dammsög, böt lakan, tvättade cch plockade undan. Hoppas det blir fint väder i morgon också. För nu känns det som om man har tappat en solig dag :(

Ha en härlig helg
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

1 maj 2009 20:57

Imorgon e vi bjudna på middag hos mamma. Så jag skall hämta pappa först på Rosendal sedan åker vi hem till mamma o äter!

Soligt och skönt idag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

1 maj 2009 21:29

Vi har också haft en skön dag i solen. Härligt så länge det varar, men det behövs regn nu, så torrt som det är.

kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

1 maj 2009 21:35

Vilken härlig dag det har varit,och så varmt.Jag har bränt mig i ansiktet så det gör så ont nu.Njut av ditt kaffe på balkongen.
Kram

http://htt://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Calmas

Calmas

1 maj 2009 21:39

Hej Lillis!
Tack för inlägget i min blogg,

Ja,visst e d härligt med alla "premiärer",men just detta med våren är för härligt,
sen har jag all respekt för att det finns mng som får ett "helsike" när våren gör sitt inträde.

Kan säja att det blev ingen rabarberkräm,men en god rabarberpaj istället,med vaniljglass till,
men krämen kokas imorron,mmm

Hoppas din stund på balkongen blev skön,
dagen innan var det ju inget fel på,, *L*

Ses vi ej mer i bloggvärlden idag så ska du
sova så gott o dröm positiva drömmar,
kram Calma,, :=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

1 maj 2009 22:29

Här har vi också haft det såå skönt. Hoppas morgondagen blir fin också.
Kram Ulla =)

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

2 maj 2009 11:33

Vi har också haft en solig och varm dag. Jag hoppas att du får en fortsatt skön helg.
Ha det gott . kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards