Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under september 2009

Av Lillis - 20 september 2009 11:40

En kanon fin dag har vi.Vill Gratulera min vännina Rita som fyller 60 år,kan inte gå och fira henne idag för hon har åkt till

Budapest med sin pappa och son för att fira sin dag.På fredag är vi ett gäng som ska bjuda ut henne på mat och då går vi till hennes favorit ställe Papas Tapas.

På eftermiddagen så kommer Carina hem till mig det är inte så ofta vi träffas för hon arbetar ju hela dagarna men vi pratar i telefon varje dag.

Nu får ni ha en skön söndag för det tänker jag ha.

Av Lillis - 19 september 2009 12:26

 En strålande vacker lördag, solen skiner och det är varmt och skönt.

Mona och jag har varit på stan i några timmar och sprungit ut o in i affärerna,fick tag i en svart jumper, var även in på Apoteket och köpte vitaminer inbillar mig att man håller sig frisk om man tar det.Vi hann även med att gå och fika och till det så blev det en räksmörgås gott vill jag lova.

I kväll så ska jag titta på Här är ditt liv

Önskar er alla en bra lördag

Av Lillis - 17 september 2009 11:35

 En toppen fin men kylig dag har vi i E-tuna. Har varit ute som vanligt och gått en skaplig promenad i det sköna vädret.

 Kan berätta att vi hade en trevlig eftermiddag med mycket skratt, lite skvaller och lite tråkiga saker kom även upp

men man måste ju vara lyhörd för allt och är det någon som känner för att lätta sitt hjärta så ska dom få göra det.

Så nu ska jag bara vara resten av dagen,ta det lugnt och njuta av livet

En bra dag önskar jag er alla

Av Lillis - 16 september 2009 11:21

 I dag har vi en grå och trist dag känner mig lika tråkig som vädret, men även solen har fläckar.I morse så fick jag sova till 5:30 innan den lilla fröken kom och det tackar jag för.På eftermiddagen så kommer Anita och Mona hem till mig,så jag ska göra iordning en Tacopaj som vi ska smaska på och så blir det kaffe med dopp.Ska bli så kul att träffas och prata bort några timmar

Önskar er alla en bra dag

Av Lillis - 15 september 2009 11:23

På morgonen har inte jag och Snuttan gillat varandra, kl:4 imorse så kom hon och väckte mig,nog för att jag är morgonpigg men inte så tidigt försökte somna om men då kom hon tillbaka och skulle kela så det var bara att kliva upp men glad var jag inte.Men man får ta det onda med det goda när man har djur,men nu är vi sams igen just nu ligger hon i mitt knä och spinner så rart.På förmiddagen när jag var ute och gick så var det ganska så kyligt i luften,men man går sig ju varm så det är ingen större fara.

Nu vet jag en som så sova middag lite senare är helt slut.I kväll så måste jag titta på Superstars börjar

Önskar er alla en fortsatt bra dag

Av Lillis - 14 september 2009 12:06

 Ny vecka och nya utmaningar,få se vad den här veckan har i sitt sköte det är väl vad man gör det till.En solig och vacker dag här vi här.Helgen är förbi och den har gått med en radande fart,men kan tala om att min helg har varit skön och behaglig.Tidigt i morse så var jag ute på min vanliga runda så lite nyttig har jag allt varit.När jag kom hem så ringde min kusin Yvonne och bjöd mig på förmiddagsfika med färska franska och det var smaskens

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 12 september 2009 13:39

En solig ochvacker förmiddag men nu börjar det att mulna på så det blir säker regn.

Siv och jag varit till Torshälla på marknad tjockt med folk,jag handlade inte något det fanns inget som jag tyckte om

mycket var bara skräp,men det är ju roligt att gå på,vi var även och fikade

I kväll så ska jag titta på Här är ditt liv det ska bli kul att se

En bra lördag till er alla

Av Lillis - 11 september 2009 12:23

Fredag hela dagen och solen skiner från en blå himmel och livet är så skönt.Har varit ute och gått min vanliga morgonrunda och det känns skönt.Varit ut och handlat mat så magen får sitt i helgen.Var över till Peter en stund och hjälpte honom med lite saker.

Framåt kvällen så kommer Rita över en sväng och det blir trevligt och kul.Annars så händer det inte så värst mycket här men jag är nöjd ändå

Önskar er alla en bra och trevlig helg

  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards