Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 1 november 2009

Grå kallt

Av Lillis - 1 november 2009 11:27

 En disig och grå kall söndag,har varit ute en sväng men det var inte ett dugg skönt fryser ända in i märgen,så nu har jag kokat honungsvatten så jag blir varm igen.Framåt eftermiddagen så ska Mona och jag träffas och se vad vi kan hitta på att göra alltid finns det något. I kväll så ska jag fortsätta att titta på Ensam mamma söker och se hur det går för dom.

Önskar er alla en fortsatt bra söndag

 
 
Skomakar-Lisa

Skomakar-Lisa

1 november 2009 12:34

Jaha vännen!! du har varit ute och blivit "märgkall". Det låter inte så bra. Va rädd om dig!! Du vet väl att jag kommer en gång om dagen för att se till dig??

Vi får lita på ödet när det gäller sprutan. Tar vi den är det meningen och gör vi det inte så är det meningen ... Allt enligt Skomakarlisa är förutbestämt och ändå tvekar jag ... *fnissar*
Kram vännen och ha det trevligt med Mona !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

1 november 2009 12:53

Samma väder här låter det som....
Jag tittar inte på ensam mamma söker, gjorde det förra året, men det var bara för att Johanna Toftby var med. Min son jobbade hos hennes föräldrar när dom bodde där sonen bor nu med sin familj och då tyckte jag det var intressant att titta på hur det gick för henne.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

1 november 2009 15:20

Jaså tycker du det!det programmet ska jag oxå titta på ikväll.Dugg regnar här så trist!Ha det så trevligt med Mona och en skön kväll.
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

1 november 2009 17:31

Håller med dig om vädret, riktigt gråruggigt. Gott att kunna vara inne och titta runt bland sina blogg-vänner !!!!
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

1 november 2009 18:33

Hon skall inte ha förrän i april, så det hinner nog bli rätt mycket sytt och stickat tills dess ;)
Gokväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
agge

agge

1 november 2009 18:41

Själv tittar jag inte på sådana där dejting program, tycker bara att det är så förnedrande......usch ...Finner inget nöje i detta alls. Ska se Poirot på tv4+ ikväll.....

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

1 november 2009 19:26

jag har inte klivit utanför dörren idag :-)
Sitter i mina myskläder fortfarande..
Även för mig blir det ensam mamma söker. I år var det två roliga mammor med så då kan jag titta. Dom andra åren har jag faktiskt inte gjort det

Nu har jag lagt ut vilken som var min maskeraddräkt :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
margit

margit

1 november 2009 23:06

Hej Lillis! Hittat din blogg och tittat. ser att även Du bor i Eskisltuna..Det gör även jag...på Årby..f 44...men jobbar fortfarande. Arbetar som sjuksköterska på Gynnavdelningen på mälarsjukhuset, "heltid natt".
Ser att du tycker om gympa... Jag började ivåras på "FRISKIS o SVETTIS" Tycker det är jättekul och skönt!
Har min "särbo/sambo" i Kolsav, emn mil från Köping. När jag är ledig, vakart av så åker jag till min Lasse....Min Blogg kallar jag: "DAGBOK MED BILDER". Där skriver jag dagligen och tar bilder av min familj, lasses familj och vänner... berättar om vad som händer.
Visst är det kul att Blogga?
Hör gärna av dig med kommentar! Vi kanske kan ta ett fika vid tillfället i stan..om du vill... Kram!

http://margitholm.blogg.se

 
margit

margit

1 november 2009 23:32

Jag har tittat in igen och läst och tittat. Man känner ju igen bilderna...Klosters kyrka...Stadsparken...RÅTTORNA. Ja vi har ju fortfarande kvar de svartvirta råttorna på ÅRBY: Såg tre av dem förra veckan på parkeringen. Och nu hade de vuxit också. I våras så var de ca 6.7 cm + svans...nu var de kanske 10-12 cm + svans. Dom är ju "odlade" utsläppta. Svartvita.
Jag har också katter . tessie ser ut som din men låmghårig och så har vi Linus som är gul...
Mycket fin bligg och header...du har. har du nån som hjälper dig eller KAN DU SJÄLV??? Kram!

http://margitholm.blogg.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

1 november 2009 23:59

Var ute och nattakissade hundarna nyss, jäklar så det har börjat blåsa och det kom stora droppar från ovan. Fryser om fötterna nu, hade bara flippflopp på fötterna. Blir till att ta med en tom petflaska med varmvatten och lägga i fotändan under täcket, kan ta ett par timmar innan jag får varma fötter igen annars.
God natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

2 november 2009 08:42

Jag tänkte att en bild på mig själv ska ni i alla fall få njuta av! Det där var en av mina bättre hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
margit

margit

2 november 2009 10:59

Hej Lillis! Jag tänkte nog att du bor inte långt från Klosters kyrka. Jag har bott på Noachsgatan 7 i 2 omgångar. Kom 1980 till E-tuna, då från Kalmar..till Naochagatan 7..flyttade hem till Vännäs 1985...Kom tillbaka 1988. Då till Årbygatan..tllbaka till N-gatan 7 1995...bodde där den gången till2004-5 tror hag det var..
Nu på Årbygatan 15...sedan 2 år tillbaka. Har även min särbo/sambo i Kolsva, 1 mil norr om Köping. När jag vakar av då åker jag tillhonom..och hans hus.
Denna vecka jobbar jag onsdag,torsda o fredagnätter. kommer till E-tuna på onsdagkväll....Kankse vi skulle kunna träffas och prata på torsdag em...går då även på Frskis o svettis kl 17.15 men kanske före de...Du får gärna länka mig... jag kan inte sånt..så jag sparar ofta på "favoriter.."
Va kul det är att blogga!! och även träffa nya människor! Avvaktar svar från dig..om ev torsdag.. Kram!

http://margitholm.blogg.se

 
e-k

e-k

2 november 2009 11:44

Hej på måndagsförmiddagen. Regnigt grått blåsig och kallt och mörkt på inne och ute hos mig.
Önskar dig en bra vecka, själv hoppas jag på att klättra upp igen efter en dalgång med dystert sinne, sliten med stora påsar under ögonen :(
Så blir det säkert, det kan ju bara bli bättre sen man varit i botten.
Kramen på dig.

Du har väl sett att jag bytt tillbaka min blogg till
www.steeperz.com

Har du länkar mig så ändra det är du gullig.

http://www.steeperz.com

 
Marina

Marina

1 november 2011 14:24

Hej

Ja, honungvatten som är så gott och dessutom nyttigt.
Gillar din blogg mycket ska du veta och ger dig massor med beröm för den. Du är duktig och kan detta verkligen.

Önskar dig en mysig och trevlig Onsdagseftermiddag och kväll.


Många OMTÄNKSAMMA vänliga hälsningar från mig som bryr mig om andra medmänniskor

http://hem.passagen.se/yamahatjej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards