Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 2 november 2009

Blåser!

Av Lillis - 2 november 2009 12:09

 Har haft tvättstugan på morgonen och då blir det att springa upp och ner som ett skollat troll,så motion har jag fått så det räcker för i dag.I dag så blåser det och är lite små kallt. Har varit ner på stan och köpt köksgardiner till jul.När jag går där som bäst så springer jag på min bästis som jag hade i skolan,jag har inte träffat henne på flera år, vad kul det var att träffas och vad mycket vi hade att prata om.Så nu har vi bestämmt att träffas någon dag och bara prata om allt

vi hittade på.

Ha en fortsatt bra dag

 
 
margit

margit

2 november 2009 12:54

Ja vi säger det peliminärt..och så har vi kontakt via bloggen ...mina telefonnummer finns ju på eniro och hitta.se. Mobilen har jag ALLTID har i min ficka, står också där. Det är det som börjar på 073 92 90... Jag heter ju Margit Holm vilket du säkert förstått.. Kram!

http://margitholm.blogg.se

 
Skomakar-Lisa svara

Skomakar-Lisa svara

2 november 2009 12:57

Nämen, vad spännande. Jaa du, nostalgiska blir man när man uppnått mogen ålder. (Jag skrev inte när man blivit gammal hi.hi) I morgon skall jag nog vara lite nostalgisk tror jag ...
Råkallt här också !!!
KRam på dig vännen och var rädd om dig !!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

2 november 2009 13:36

Det är alltid trevligt att träffa på vänner som man inte har sett på länge.

Lite kyligt och blåsigt här i dag...

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

2 november 2009 16:07

Så kul att springa på en gammal vän.Ja då blir det julfint i ditt kök snart då Lillis.Blåsigt och kalt här med.Fiskgratängen var sååå god,älskar ju fisk jag.
Ha en forsatt trevlig dag vännen!
Kram i massor

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
lollo

lollo

2 november 2009 17:06

Tjingeling!
Halkade in här på din blogg...Och vad ser jag...Jo,en som jag.
eskilstuna bo.Härlig blogg du har.
Ha det så gott!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

2 november 2009 17:43

Åhhh vad kul att träffas så där helt appropå.
Då skall det bli kul när du skriver om era hyss sedan....hahahahahaha

Regn blåst och rugg väder även här!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

2 november 2009 20:24

Men vad kul att springa på henne. Ni kommer nog ha en hel del mer att prata om :-)

Min sambo sa till mig efter den här systembolagsvinsten.. vi kommer bli alkisar om du fortsätter så här!!
Smällar man får ta, säger jag hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

2 november 2009 21:33

Jo det var lite jobbigt att åka tillbaka och hämta henne. Men nu är hon begravd här hemma tillsammans med kompisen Ida.

http://corina.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

3 november 2009 09:10

Tittar in till dig och önskar dig en toppen dag Lillis!
Jag kommer att ha fullt upp i några dagar.Nu ska jag snart ut på en stav sväng och det ska bli skönt.
Ha det bäst vännen!
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

3 november 2009 09:44

Så kul att stöta på en gammal vän, så mycket ni har att berätta för varandra när ni väl träffas. Grattis till nya gardiner. Huvva, ja snart är det jul det går så snabbt. Regn och grått väder här också, precis som i går och andra dagar. Ha en bra dag.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards