Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Party!

Av Lillis - 15 november 2009 11:47

 Även i dag har vi en regnig söndag. I natt har jag varit på party med ett gäng ungdomar från 03 till 05,30, skämt åsido.

Det känndes som jag var med på festen,mina grannar som bor under mig kom hem från krogen kl O3 och hade massa folk med sig sen var partyt i gång, hög musik,skratt och skrik för prata i vanlig samtalston fungerade inte.Grannarna runtom kring slog i väggarna.Jag förstår inte att man inte fått lärt sig att ta hänsyn till andra.Så kl:5,30 kunde jag gå och lägga mig igen.Nu har jag gnällt färdigt för den här gången

Ha en skön dag

 
 
Corina

Corina

15 november 2009 12:54

Livet i lägenhet är inte lätt alla gånger :) Fast jag har för mig att det finns regelverk för detta med att ha fest och föra oväsen, att man faktiskt får göra detta någon gång per månad. Så var det i alla fall medan jag bodde i lägenhet i Umeå (för typ 100 år sedan).
Kommer ihåg mina grannar då, ett yngre par. En eftermiddag ringde dom på dörren och talade om att dom skulle ha fest den kvällen och ville förvarna och be om ursäkt i förväg för sitt störande. Jag väntade hela kvällen på deras störande fest......inte levde dom om trotts att lägenheten var full med folk :) Om jag gick ut på vår balkong kunde man höra lite dämpad musik och lite sorl, det var allt. Kramis !

http://corina.bloggplatsen.se

 
agge

agge

15 november 2009 13:23

jaa....när spriten går in går vettet ur, heter det ju. Så det var väl så det var kan jag tro. Får hoppas att det inte händer för ofta

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
margit

margit

15 november 2009 14:18

Tack Lillemor för hälsningen!
Oj tänkte jag, "varit på ungdomsparty"... men så läste jag vidare...INTE KUL att bli störd så!! Graflunds dom har ju "störningsskydd" eller vad det heter...om man blir störd så så kan man ringa störningsjouren. Där jag bor nu på Årby är det lugnt...men på Noacksgatan 7 när jag bodde där så ringde jag störningsjouren några gånger och då åker dom ju till den lägenhet som stör och ringer på...
Hoppas att det blir luhgn are i natt..,,
Jag åkte i morse direkt till Lasse i Kolsva när jag vakat av...la mig och sov till strax före 12...
Kram på dej..

http://margitholm.blogg.se

 
skomakarlisa

skomakarlisa

15 november 2009 17:37

Det är hemskt med oväsen på nätterna. De som partyar loss tänker inte för deras hjärnor är upprymda av berusningsmedel. Hoppas du genomlidit den här dagsen utan den goda sömnen du gick miste om.
Kram vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

15 november 2009 19:07

Jag tycker du har all rätt att gnälla. Usch vilken dum granne. Hoppas du satte igång och låta mycket när du gick upp så du väckte den egoistiska grannen. Hämnd är bra skönt ibland hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

15 november 2009 19:32

Vad jobbigt stackars dig!sånt här är inte trevligt.
Kram vännen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

15 november 2009 20:20

Tur man inte har såna grannar. Nu bor vi ju visserligen i egen villa, du bor väl i hyreshus antar jag.

http://violett.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

15 november 2009 21:26

Det är tråkigt när folk inte kan ta hänsyn

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Daniel

Daniel

15 november 2009 21:35

Där tycker jag man kunde samla ihop grannar å ringa, så de för en varning... tyvärr behövs det för att "skrämma till"

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

15 november 2009 22:34

Synd du inte hade öronproppar hemma, vidrigt att ligga vaken för att vänta ut partajet så du skulle få somna. Du somnar nog gott i natt vill jag tro. Sov sött !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
e-k

e-k

16 november 2009 12:03

Tillåtet att gnälla i synnerhet då du inte fått sova inatt.

Jo, man har ju själv varit ung en gång MEN till morgonkvisten utan hänsyn NEJ

http://www.steeperz.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards