Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 10 december 2009

Kottegran!

Av Lillis - 10 december 2009 09:43

Nu på morgonen har jag gjort julfint åt fiskarna i deras krypin så nu hoppas jag att dom är nöjda. Plockade även fram min lilla kottegran och placerade ut två tomtar runt den,resten av tomtarna får komma fram nästa vecka. På senare år har jag inte haft någon julgran utan min lilla Kottegran duger så bra åt mig.

Om några timmar ska jag träffa Rita och vi har bestämt att vi ska gå och äta lunch.

I kväll så ska jag titta på slutet av Mammas pojkar

Önskar er alla en bra dag och kväll  

 
 
Kram Ruth

Kram Ruth

10 december 2009 10:24

Så det är din lilla gran som pryder Lenas sida i dag, den är riktigt gullig och tar lagomt med plats. Hoppas du och Rita får en trivsam måltid.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

10 december 2009 12:23

Nu är jag redo att sitta en stund och läsa ikapp och kommentera. Jag har inte kunnat sitta långa stunder och ej heller inte koncentrerat mig ... Något bättre idag.
Att luncha med Rita låter gott !!! Tänk att få sitta över en god bit mat och prata och skratta. Det är det som är livet !!!
Kram vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

10 december 2009 14:51

Det var den sööööööötaste gran jag sett, såååå fin.
Och jag ser att du oxå har Rolf Bergs tomtar...=))
Hoppas ni får en trevlig lunch!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
av Irja

av Irja

10 december 2009 15:57

God eftermiddag !
Kul att du titta in ! villken söt liten julgran,fint att fiskarna också fått julfint, jag ska inte pynta så mycket efter som vi inte är hemmavid till jul,vi har inte någon julgran när vi är på ty man hand, men när barnen med barnbarnen kommer hem till jularna,vi nöjer oss me utejulgran i år.Ha en fortsatt trevligdag...

http://40-Talisten bloggplatsen se.

 
gerty

gerty

10 december 2009 16:43

Här var det julfint

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

10 december 2009 18:44

Vilken liten söt gran du har och tomtarna ser så godmodiga ut. Hoppas att du och Rita har haft en mysig eftermiddag ihop. Goda vänner är mycket värt....

Missar nog mammas pojkar ikväll eftersom jag ska in till grannfrun och gratulera henne på födelsedagen.
Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

10 december 2009 20:29

Det var mig en söt liten kottegran :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

10 december 2009 22:56

Det var en söt liten gran. Jag har aldrig sett någon kottegran förut. Inte utan jag blev sugen på att se om jag kan fixa en liknande till mig själv.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Lena

Lena

11 december 2009 09:43

Tack för bilden Lillis!Ja jag blev så glad när Christian valde den ljusa unga tjejen,tycker dom passar så bra ihop.
Ha en skön helg nu vännen!
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards