Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

Söndag!

Av Lillis - 10 januari 2010 12:05

 Inte så kallt i dag -15,6 i morse och nu så har det sjunkit till -11,3 grader så nu får man hoppas att det går åt rätt håll.

I går kväll så ringde en bekant till mig och berättade att hon fått Bältros i pannan och mådde så dåligt, hon undrade om jag kunde hjälpa henne nu på morgonen och packa lite saker för hon orkar inte hålla på, hon ska flytta om någon vecka, och hon har inga barn här i stan som kan hjälpa henne. Så nu har jag varit och hjälpt henne i några timmar.

På eftermiddagen så ska jag träffa min dotter Carina och umgås lite med henne.

 Önskar er alla en bra söndag

 
 
Sussi

Sussi

10 januari 2010 13:11

Bältros i pannan!! Det har jag nog aldrig hört talas om nån som haft. Men kan tydligen bli riktigt dålig av det i alla fall. Tur att hon har en sån snäll vän som vill hjälpa henne :-)

Vi har också lite varmare idag -14 grader. Solen skiner så det är en perfekt vinterdag

KRamisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

10 januari 2010 15:04

Bältros är nog en besvärlig åkomma efter vad jag har hört. En tant som bodde ganska nära mej fick bältros i ett öga och hon blev aldrig frisk.

Här har vi minus 4 , men det blåser kallt.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

10 januari 2010 18:19

Doris var överlycklig att få korven. Det går inte riktigt att beskriva den lyckan hihi

Hoppas du hade det mysigt med dottern
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
margit

margit

10 januari 2010 18:58

Hej Lillis! jadet tyckerjag...att vi kan ses igen. jag jobbar veckan som kommer: onsd, tords o fredagnätter... Torsdag eftermiddag tex. Käner du Ann-Margret johansson...keramikern...hon är i Pingstkyrkan på torsda kl 14.00 Hon pratat om när henens son dog av en herioindos för mycket...för några år sedan..han dog. Hon kommer att berätta om det..mm.. Vi skulle kunna fäljas...ELLER ock träffas eferåt.... Du får tänka på sakenn...om det passat digg ovh vad du tycker om de två alternativen...
Jag skall nu jobba min 3e natt...åker efterlunchen..till min Lasse i Kolsva..
Bältros..det är intwe roligt...och just när hon skall flytta dessutom. man blir ju SÅ JÄTTTESJUK...fick de bak på ryggen på 80 talet. Minns att jag låg ett par dar..

Kramen min vän!!/Margit

http://margitholm.blogg .se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

10 januari 2010 19:47

Jaha, och här har hon prytt sidan med en ny bild ser jag. Goa du ... vad roligt !!! och så har även kissen fått vara med på bilden ... Va kul !!!

Du är snäll du som går och hjälper till med flyttbestyr. Ja, Bältros är inte roligt. Hoppas du fick det mysigt med din Carina.
Stora kramen till dig !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

10 januari 2010 21:17

Här har vi bara -6 grader idag men det blåser

http://prilyckans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards