Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Grått

Av Lillis - 12 januari 2010 13:19

En disig och grå förmiddag och -9,6 grader har vi. Nu märks det att vi går mot ljusare tider i går blev det inte mörkt förrän kl 15:30 och det är ju skönt.

 I morse när jag tvättade håret och skulle föna det så blev jag så arg fick ingen ordning på det.Så jag ringde till Carina och frågade om hon hade någon tid och klippa mig, så nu har jag varit där och nu känns det skönt igen.

Känner mig lite konstig i hela kroppen det känns nästan som jag håller på att bli förkyld och det har jag ingen lust med, men man får väl ta det onda med det goda.

Önskar er alla en bra dag och kväll

 
 
Cina

Cina

12 januari 2010 14:59

Usch näää sjuk får du inte bli nu....ta något varmt att drick och kryp under filten.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
agge

agge

12 januari 2010 18:00

Hoppas att du inte blir sjuk du med. Jag är jättedålig, feber, ont i kroppen och halsen oh snuvig som bara den.
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

12 januari 2010 18:10

Men kära du .... måtte du inte bli sjuk. Det hoppas jag verkligen inte sker. Det är ett ojämt väder här. Ena stunden så är det sol och gott och sen blir det dimmigt och en snål vind. Jag är trött men det beror på att jag gick upp väldigt tidigt i morse.
Ha det gott min vän så hörs vi i morgon !!!
KRam på dig vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Solan

12 januari 2010 19:34

Hoppas innerligt att du inte blir sjuk...
I dag har vi åter haft en kall solig dag.
Som varmast -15.
Men de e ju så fint när solen skiner från en klarblå himmel å det gnistrar i snön.Tog en promenad på ca 40 minuter , de var så skönt trots de kalla graderna
Kram!

 
margit

margit

12 januari 2010 19:44

Hej Lillis! Ja , hoppas att du inte insjuknar i förkylning! Roligare finns det ju...vi planerar ju även att träffas på torsdag.em..vi håller tummarna att du förblir frisk!!
Så nu har du klippt dej också. Man kan ibkand bara från ena dan till den andra uppleva att håret "är för långt" och behöver en klippning!
Kram till dej. Lillis! /Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Sussi

Sussi

12 januari 2010 20:40

Nämen fy.. ingen förkylning nu :-(
Proppa dig full med c-vitamin så skrämmer du nog bort det..

Kul att få klippa sig. Jag behöver verkligen det nu. Kanske ska smita förbi drop in nån dag den här veckan!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

12 januari 2010 21:11

Hoppas att du inte blir förkyld. Köp dej en flaska ginseng, det är jättebra att ta om man känner att en förkylning är på gång och har viruset inte bitit sej fast så kommer förkylningen av sej.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

12 januari 2010 21:31

Ta dig en varm dryck, starkt the med honung och en skvätt rom, sedan bädda ner dig varmt, då driver du ut baciluskarna innan dom får klorna i dig. Inte sjuk nu, inte kul det inte...

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

12 januari 2010 23:18

Näe hoppas du inte har dragit på dig någon förkylning.Då är du fin i håret igen då,jobbigt det där när man inte får någon ordning på det.Här har du en som ser hemsk ut nu,men jag får minsann vänta ett tag till innan jag får besöka frissan.Mildare här har det varit idag-6.Så fint och skönt väder.
Ha det bäst kramar Lena

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards