Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Rim frost

Av Lillis - 13 januari 2010 11:36

Så vackert ute Rim frost på träden och bara -9 grader. Har varit ute och gått en promenad och det var så skönt. Känner mig fortfarande konstig i kroppen men ingen förkylning har brytit ut.

Har ett litet problem som jag vill att ni hjälper mig med.Berättade i måndags att Peter åkt på jobb och kommer hem nästa vecka. Han glömde att ta ner sina Adventsstakar, ska jag eller ska jag inte ta bort dom och sätta upp andra lampor i fönstren, lägger jag mig i för mycket.Hur skulle ni göra? Kan ju berätta att Peter och jag har en bra relation med varandra

Önskar er en bra onsdag     

 
 
Ingen bild

Solan

13 januari 2010 11:57

Hej! svårt att råda dej.Är Peter din son? mina söner skulle ej ta illa upp,,,tvärt om.
Vi har åxå kanonfint väder i dag.Hoppas hinna ut en sväng innan solen dalar å de blir kallare.
Ha en bra dag.

 
Monica

Monica

13 januari 2010 12:01

Jag skulle nog inte ta bort ljusstakarna , men du känner ju Peter bäst så gör du som du känner för.

Underbart väder här idag...sol och klarblå himmel.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

13 januari 2010 12:27

En bra relation finns oftast för att man inte lägger sig i den andres liv, utan finns där som vän. Men varför inte ringa upp Peter och fråga om han glömt bort ljusstakarna, då slipper du fundera på vilket du ska göra. Och ni kan få er ett gott skratt på hans glömska istället.
En av mina söner hade tagit illa vid sig om jag rumsterat runt i hans hem. Den andre hade förmodligen inte ens sett att jag varit där och pysslat lite. Vi är alla olika, så det bästa är alltid att fråga först.
Ha det gott i kylan

http://www.ekoxenskennel.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

13 januari 2010 14:32

Byt du ljusstakarna du, julen är över nu, tror bara inte att han har tänkt på detta innan han åkte, varför skulle han bli sur för det, glöm det. Står ljusstakana kvar tills han kommer hem så kan det signalera att inte lägenhetsinnehavaren är hemma.
Underbara vinterfoton !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

13 januari 2010 16:55

Jag håller med Ruth. Jag skulle byta dom, jag tor inte Peter blir arg på mormor. Sedan som Ruth skriver så synd det ju att någon rör sig när om du byter till lampor!
Du och Peter står varandra så nära så jag tror bara han är tacksam!

Fina foton......det var väldigt vackert ute idag. Verkligen rim frost på träden. Vi åkte till Köping fram o åter och jag sa hela vägen kolla såååååå fint.
Hade ju då ingen kamera med utan bara mobilen o denna mobil som jag har nu är det urusel kamera på. Väntar på att de ska öra av sig om min andra.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maria S

13 januari 2010 17:46

Hej mormor!!
jag tycker du ska ta bort skiten, hahah!
han kommer bara bli glad!
puss Maria

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

13 januari 2010 19:02

Vore jag du skulle jag ta bort dem, men eftersom jag tror han äger en mobiltelefon skulle jag nog ringa och fråga honom. Tror inte han uppfattar dig som att rumsterar utan antagligen blir glad att han slipper göra detta själv.
Här är också bra väder för promenad idag så skogen har haft besök av mig.
Ha det gott vännen !!!
Kram från mig !!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

13 januari 2010 20:05

Det är jättevackert ute nu. Jättefint när träden är helt vita!

Jag hade nog plockat bort julpyntet och ställt dit andra lampor. Han blir säkert bara tacksam ;-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
agge

agge

14 januari 2010 09:15

Ni verkar ju stå varandra nära och ha en bra relation, Jag tycker du ska ta bort ljusstakarna, han blir säkert bara glad.....
Hoppas att du inte blir sjuk nu, håller tummarna .
Vakra foton

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
attis

attis

14 januari 2010 10:24

Hej vännen. Nu är jag tillbaka efter att ha bråkat med min dumnacke några dar. Tror nog jag skulle låta bli eller ringa och fråga. Hoppas du känner dej bättre i kroppen idag. Ha det bäst.
Kramen

http://attisblogg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards