Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Snö!

Av Lillis - 15 januari 2010 09:18

Vaknade i morse av plogbilen så lite snö har det kommit under natten. Men vi har bara -3 grader så nu hoppas jag att det går åt rätt håll. Under förmiddagen så ska jag träffa Rita på stan och sedan så ska vi gå och äta lunch ihop mysigt.

I kväll så är det Let's dance som gäller hos mig ska bli spännande och se hur det går för paren.

 I går så fick jag ett vykort med posten, som var så fin text på framsidan som jag vill att ni ska få ta del av.

                                     Nu slår det mig igen

                                     - det var ett tag sen sist

                                     som vi två hördes av

                                     och det känns lite trist


                                     Du kan ju inte veta

                                     att jag tänker då och då

                                     att jag vill ringa dig.....

                                     att jag vill hälsa på....


                                     Vill skriva dig ett brev

                                      och skicka ett kuvert

                                      Ja, fast det inte sker

                                      är tanken ofta där


                                      Så, här får du ett kort

                                      med hälsningar från mig

                                      Så vet du att just nu

                                      så tänker jag på dig

  

Önskar er alla en bra och mysig fredag.Var rädda om er



                

 
 
attis

attis

15 januari 2010 10:21

Hallojsan vännen och tack. Det är så jättevackert ute nu så man blir alldeles tagen. Nacken känns bättre och bättre. Så vacker text på kortet. Ha det så mysigt nu med din väninna.
Kramen

http://attisblogg.blogg.se

 
Monica

Monica

15 januari 2010 16:29

Här har du en till som är i spänd förväntan på kvällen och let´s dance......jag köpte baguetter med skagenröra kvällen till ära.

Ha det så mysigt !

http://violett.bloggplatsen.se

 
Skomakar-Lisa

Skomakar-Lisa

15 januari 2010 16:59

Men oj, vilken fin text på kortet. Det kopierar jag av för det kan jag behöva att skriva till någon ibland när det dröjt av.
Let´s Dance skall även jag se på ...
Ha en mysig kväll framför TV:n och kom ihåg att våren snart är här.
Kram vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

15 januari 2010 17:20

Hej Lillis!
Visst blir man glad när någon skriver så fint.
Vi är nog många som ska se på Let´s Dance sen blir det bara en gång innan jag åker men jag kan ju läsa på internet från Thailand vad som händer.

 
Ingen bild

Love

15 januari 2010 17:24

FEL FEL
Jag måste ha tryckt på någon knapp.
Du skrev i din presentation att det bara var att fråga om man undrar över något och det gör jag nu.
Vem är Peter, son ,särbo eller vän?
Det kan vara känsligt det där och man är så rädd att klampa in för mycket men du vill ju bara väl och det uppskattas säkert av vem det nu är.
Ha en skön kväll
Kram
Love.

 
agge

agge

15 januari 2010 17:53

Ja. nu är det inte så kallt ute. Men nu är jag orolig att snön ska försvinna. Tyckte att det kom ner lite snöblandat idag...Vill ha vinter hela februari månad också.
I kväll blir det dans för mig med

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Ingen bild

Solan

15 januari 2010 19:07

Hej,hej på dej....Härliga rader du fått.Får jag kopiera dom?
Här i Dalarna har det åxå blivit mildare och mulet.Jag saknar solen men skönt att det är varmare(-11)
Nu blir det Lets Dance å mys med kaffe och macka.
Ha en bra fredakväll
Kram
Solan

 
Kram Ruth

Kram Ruth

15 januari 2010 23:13

Det var en riktig fin värs som stod skrivet på det kortet, det är så många sådana kort som har fina budsap. Kul att få kort och brev med den riktiga posten, inte så ofta det sker nu mera.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
margit

margit

15 januari 2010 23:48

Hej Lillis!! ja det var en mycket fin vers! Trevligt att du delade med dej den till oss bloggare!! Kram!!/Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Sussi

Sussi

16 januari 2010 01:57

Det ramlade ner lite snö även här i går natt.

Lets dance fick jag missa pg a bion men det var det värt :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

16 januari 2010 11:49

Tack för din kommentar, det känns bättre nu;)
Så fin text, härligt att få!!!!
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards