Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

Irreterad!

Av Lillis - 6 februari 2010 13:44

 Här i E-tuna har vi en skön dag -0,5 grader och det droppar från taken.

 Är så irriterad på bloggen ena minuten så kommer jag in och den andra minuten så

är det tvärstopp.

Tyckte att det var rätt par som fick lämna Let's dance i går. Vad tyckte ni?

I kväll så får jag främmande av goda vänner vi ska äta lite gott sen blir det att följa Melodi festivalen och se vad dom bjuder på för låtar

Önskar er alla en bra lördag

 
 
Corina

Corina

6 februari 2010 14:40

Jo mitt hår har fått växa fritt sedan Juni förra året.Har endast färgat det med jämna mellanrum.Var lite sugen på längre hår efter många år som snaggad :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

6 februari 2010 14:44

Jag hade inga problem att komma in på min blogg igår och inte nu heller.
Jag hade väl hellre sett att Villy hade åkt ur igår men jag har ingen favorit så mej spelar det ingen roll vem som åker om jag ska vara ärlig.

Ha en trevlig afton med dina vänner!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

6 februari 2010 14:45

Tycker bloggen har fungerat bra i dag, så jag tror att dom har fixat klart strulet snart, får se när källen kommer.
Har lyssnat på låtarna som kommer i kväll, föll inte för någon av dom, kan vara att man måste lyssna flera gånger.
Ha det trivsamt i kväll !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

6 februari 2010 20:35

Sitter och surfar och lyssnar på melodifestivalen samtidigt. Än är jag inte jätteimponerad. Hoppas det blir bättre..

Jag tycker Willy skulla ha åkt ut. Han dansar sämst av dom alla

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
av Irja

av Irja

7 februari 2010 00:44

Kära Lillis !!!
Jagtycker att de hade fått åka ut redan förra veckan,så Melodifestivalen att Agnetha och Tobias hade fått vara kvar.....
Melodifestivalen var väl si så där,ingen melodi som föll mig i smaken, Kram IA....

http://40-Talisten bloggplatsen se.

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

7 februari 2010 09:13

Melodifestivalen underströk återigen att låtarna skall framföras på Engelska. Synd tycker jag för det är ju en svensk vara, eller?? Vissa låtar kan jag acceptera det men vi borde vara lite mera "Sverigekär" ... Ingen låt fastnade jag för så där väldigt så jag håller mig neutral.
Ha det gott vännen och hoppas att du hadae en trevlig kväll !!!
Kram vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
attis

attis

7 februari 2010 09:22

Hej goa vännen. Jobbigt när det strular så där. Ja är så rackarns förkyld så jag ligger mest här. Hoppas ni hade en trevlig kväll. Ha en underbar söndag.
Kramen

http://attisblogg.blogg.se

 
Lena

Lena

7 februari 2010 10:07

Hej Lillis
Jo visst var det rätt par som fick lämna lets dance,det tycker jag.Här är det kallt igen-10.Jag hör att fler har problem att komma in på bloggen.Men jag har inga problem med det.
Ha en bra Söndag min vän
och stora kramen till dig

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
attis

attis

7 februari 2010 11:52

Tck vännen. Jag blir så sur. Det är -1 solen lyser och det droppar från taken. Då vill man ju vara frisk och kunna gå ut. men,men det blir säkert fler fina dagr. ha det gott.
Kram

http://attisblogg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards