Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Mår bättre!

Av Lillis - 14 mars 2010 10:52

                    Tack för alla krya på hälsningar, det värmde.

 En helt underbar söndag har vi strålande sol så fint. Även i går så hade vi en vacker dag, men den tillbringade jag mest i sängen. Men i dag så mår jag mycket bättre är bara lite snuvig, men det är smällar man får ta

Tyckte ni att det var rätt låt som vann i går? Anna sjunger ju fint men jag undrar om den slår utomlands.

 Har varit ute och gått en liten sväng, men jag kände mig precis slut efter den lilla rundan. Ska nog vila en stund så kommer jag igen i morgon

Ha en underbar söndag

 
 
Lena

Lena

14 mars 2010 11:17

Kikar in med krya på dig kramar.Rätt låt vann tycker jag.Men alla låtar var faktiskt bra.Ha en skön Söndag vännen!
Kraaaaam

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

14 mars 2010 11:38

Gott att du mår bättre :) Det är när man blir krasslig som man uppskattar hur bra man mår när man är frisk :D
En härligt fin söndag till dig!
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
attis

attis

14 mars 2010 13:48

Hej vännen. Vad skönt att du känner dej bättre. Tjejen är ju duktig på att sjunga men jag tror knappt det blir någon höjdare. En schlager ska ju vara glad och nått man går och nynnar på. Ha en skön söndag.
Kramen

http://attisblogg.blogg.se

 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

14 mars 2010 15:49

Kära Lillis ! ! !
Ja ,de här vårförkylningarna är lika ombytliga som vårvädret, ömsom sol ömsom snöväder.....Bra att du är på bättringväg, det är bara det att orken hänger inte med lika fort, kroppen blir så utmattat fort, men det är skönt med lite friskluft.....Våran dotter Maria och barnen har åkt hem igen efter helgvistelsen,de kom i fredags, och åkte hem idag,så det känns så tommt......Anna sjunger ju bra ,men någon etta blir hon inte.......Det fanns ingen låt som jag fick någon AHA-upplevelse för, så det är bara vänta och se.....Krya på dig vännen,och tat det lungt.....Kram Ia.....

http://40-Talisten bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

14 mars 2010 17:55

Ja sol idag oxå men ack så kallt tyckte jag.
Inte så många grader idag!
Men solen tar på snödrivorna mer o mer för varje dag!
Skulle ringt dig igår men började med maten o sedan vart det bortglömt!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

14 mars 2010 19:46

En fin ballad av Anna i går, men inte kommer den nå'n vart i Oslo, då skulle det varit Erik Sade eller Timotej i stället tror jag.
Krya på dig vännen / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

14 mars 2010 20:19

Skönt att höra att du mår bättre.
Anna var en värdig vinnare, men ingen favoritlåt för min del. Tycker att Jessica Anderssons låt var bäst men det brukar vara så att det jag tycker är bäst är inget som alla jurymedlemmar och övriga som röstar tycker...smaken är väldigt olika.
Snart ska jag kolla på Wallanderfilmen i fyran!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

14 mars 2010 23:33

Är du förkyld vännen ?? Hoppas det går över snabbt.
Nää, jag tyckte inte den låten var någon slående låt i det sammanhanget men det beror på att jag är äldre. Det är ungdomens smak som skall forma framtiden nu. Anna är ung och har framtiden för sig och jag önskar henne lycka till.
Ha en god natt !!!
Kram från mej !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

15 mars 2010 08:11

Vad skönt att du mår bättre och att det inte verkade vara någon långdragen förkylning du åkt på.

Ha en bra dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
agge

agge

15 mars 2010 11:48

Skönt att du känner dig bättre.
Annas låt är väl okey men hon får nog tyvärr svårt i Oslo....kommer vi överhuvudtaget till Final? Vi får väl hoppas. Min favorit var Saade.......Är ganska övertygad om att han slagit igenom i Oslo....

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

15 mars 2010 15:31

Jag vet inte om rätt låt vann, för jag har inte lyssnat på någon av dem ännu. Men eftersom Svenska folket har röstat så borde det ju vara rätt vinnare.
Skönt att du är kry igen, så du kan gå ut i vårsolen.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards