Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Sol!

Av Lillis - 23 juni 2010 12:24

 Sol ute sol inne sol i hjärtat sol i sinne

 Varit med Siv och Björn ut till Sundbyholms Gårdsbutik och handlat lite godsaker till Midsommar, Köpte Yankee lax, Romsås och Matjessill, dom gör sin egen Romsås och den är kanon god. När vi kom därifrån var det bara att gå upp med sakerna, så tog jag cykeln och åkte till affären och handlade resten av sakerna jag ska ha i midsommar. Ska gå ut och sätta mig i solen det är lika bra att passa på när solen är framme

 Önskar er alla en fortsatt bra dag  

 
 
Glimz

Glimz

23 juni 2010 13:36

Mmmmmm det är nästa så att jag kan känna doften av blomstrerna, nå fantisera om den kan jag ivf. För med nästäppan, så är det lite sparsamt med att känna hur saker doftar *snyft* Tur jag kan föreställa mig :)
Kram till dig vännen & härlig onsdag till dig!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

23 juni 2010 14:59

Handlade igår och hoppas det ska räcka fram över midsommar :) Blir nog bara jag maken och barnen detta året. Jag hoppas på sill-lunch när jag kommer från jobbet kl 12 på fredag. Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
elle

elle

23 juni 2010 18:03

Hejsan!
Och så hittade jag Dej ! En trevlig blogg Du har tycker jag. Önskar Dej en riktigt trevlig Midsommar!!! Elle

http://syrutan.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

23 juni 2010 20:22

Så fina blommor.Och bilden nedan ser verkligen rogivande ut.Så mkt gott du ska ha på midsommar då,blir det fest hos dig eller?trevlig att sitta och kika på folk på en uteservering när det är strålande väder.
Kram på dig

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

23 juni 2010 20:24

En fin dag med sol här har vi haft också och jag har suttit ute och njutit en stund ikväll med sekotidningen som lektyr.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

23 juni 2010 21:46

Vacker foto. Det är skönt att slippa trängas i affärerna nu till midsommar. Själv har jag bara potatisen kvar att handla hem.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Yvonne R

Yvonne R

24 juni 2010 08:03

Hurra,Hurra på din födelsedag :)
Önskar dig en härlig Midsommar helg
Kram

http://yvonne.bloggagratis.seh

 
Sussi

Sussi

24 juni 2010 08:58

Visst är det härligt med all den här solen. Man blir på så glatt humör :)

När solen skiner är förhoppningsvis alla handlingssugna människor ute i solen. Bäst att passa på att handla då..

Trevlig midsommar
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards