Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Gamla staden!

Av Lillis - 1 juli 2010 13:55

 I dag så blåser det lite friska vindar, varken sol eller regn men ganska behagligt.

 På förmiddagen så har jag visat Gamla staden för Kate och hon tyckte att det var jättefint där, så hon ville ha några kort därifrån, men jag hade glömt kameran så det får bli en annan dag.

 Sedan gick vi hem till mig och åt lunch som bestod av Lax med ädelost sås och pressad potatis med grönsaker. Hon gillade det så mycket, det är svårt att hitta på vad man skall bjuda på. Nu har hon gått hem till lägenheten men jag har lovat att komma upp lite senare

Ha en bra torsdag

 
 
Glimz

Glimz

1 juli 2010 16:59

Du är verkligen en fantastisk värd! Kan tänka mig att hon känner sig oerhört omhändertagen :) En fortsatt härlig dag till dig vännen!
Kraaam :)

http://www.ninz.se

 
Ingen bild

Love

1 juli 2010 20:52

Godafton!
Sitter och tittar på sommarmed Ernst men nu är det paus. Vet att det kan vara knepigt med maten den är ju så annorlunda i Thailand men fisk, räkor musslor och kyckling brukar vara bra. Hon tycker nog det är spännande att prova på vår mat. Jag älskar ju thaimat fast den är rätt stark. Vårt barnbarn William har ju också en flickvän i Thailand men ev så flyttar dom hem till Sverige. Sen lärde jag känna en annan gullig tjej där som nu flyttat hit till sin pojkvän som jag också känner så dom kommer nog hit och hälsar på. Har du lärt dig nogon thailänska ännu? Jag kan bara några fraser men sonen och barnbarnet pratar väldigt bra. Bor man där är man nästan tvungen fast svårt är det.
Tur att vädret visar sin bästa sida när ni gör era utflyckter. Ha det riktigt bra.

KRAM
LOVE.

 
Monica

Monica

1 juli 2010 21:42

Du har trevligt sällskap varje dag nu och får vara guide också och visa upp din hemstad.

Ha det gott!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

1 juli 2010 23:17

Kikar in och önskar dig en trevlig kväll, och hoppas du får en bra start på den kommande helgen!
Om det är OK för dig så länkar jag din blogg inne hos mig:) Kramar

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

2 juli 2010 09:07

Vad kul att ni verkar komma så bra överrens. Synd att du glömde kameran. Har du ingen kamera i mobilen? I dagsljus brukar det bli riktigt bra bilder..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

2 juli 2010 09:09

Även om man inte kan språket till fullo så kan man konversera med fingrar och tår :-) Ser ut som ni har riktigt trivsamt till sammans.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

2 juli 2010 09:20

En härlig helg till dig nu vännen :) Själv pyser jag bort på en mini ledighet! Håll ställningen, snart är jag tillbaka igen!
Ha det bäst & kram :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

2 juli 2010 09:21

Klart du får länka mig:) Bara trevligt! Kram

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

2 juli 2010 11:48

Åh det lät gott med den maten.Du är säkert en riktig kocka du Lillis.Tack för hjärtat så glad jag blev.Själv vet jag inte hur man skickar sånt,eller hur man gör.Kankse du kan berätta för mig.Nu ska jag och Alina ta en promenad längs ån för där svalkar så skönt i denna värme.Sköt om dig vännen!
Kramkram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards