Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

söndag!

Av Lillis - 4 juli 2010 10:23

Värmen fortsätter även i dag, lite för varmt i mitt tycke, kan inte tänka klart i denna värme. I går så var Carina ledig då tog hon med sig Kate till Vilsta även jag kunde följa med men jag var hellre hemma. Även i dag så åker dom till Vilsta där Carina och hennes sambo har husvagnen.

Jag hoppas att Peter och hans jobbarkompis blir färdiga med jobbet i Sälen så dom kommer hem under kvällen annar så kommer dom hem måndags lunch sedan så har han semester i 5 veckor, blir skönt så att Peter och Kate får rå om varandra nu när hon är här. Visar några kort från Stadsparken

 En skön och bra söndag till er alla     

 
 
Glimz

Glimz

4 juli 2010 10:38

TjoHooo, jag är hemma nu :)
Tror nästan att jag tar och flyttar till Eskilstuna :) Det är så vacker där! Det bästa till dig vännen.
Kramen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

4 juli 2010 10:51

Usch ja nu är det verkligen alldeles för varmt för mig.
Jag mår illa när det blir så här.
Man dricker o dricker men vad hjälper det.
Nääää lite svalka på detta skulle vara skönt!

ha en fin söndag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

4 juli 2010 21:11

Varmt här också, men jag uppsöker skuggan när jag är ute så jag klagar inte på värmen.
Jag har haft datorfritt sen i torsdags, riktigt skönt att ta lite ledigt från både blogg och facebook på helgen.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

4 juli 2010 21:19

Håller med dig,det är olidligt.Fina bilder du visar.
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

4 juli 2010 23:46

Mycket fina bilder :)
Vattnet såg nästan levande ut på nedersta bilden..

Hur länge skulle Kate vara här?
Jag har nog en känsla av att han längtar hem väldigt mycket när han vet att hon är här och väntar på honom ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

5 juli 2010 08:16

Ja denna otroliga värme ser ut att hålla i sig, tycker också att det är liiiiiite för varmt . Kramar

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

5 juli 2010 09:40

Yippppiiii ! nu mulnar det på och solen stannar bakom molnen, 24* ute och 23* inne, det blir en dag att njuta av. Är så less på denna värmen så jag knappt orkar stå på benen.
Hoppas Peter har kommit hem och får rå om sin kära som säkert har längtat. Finfina foton.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards