Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 9 juli 2010

Helg igen!

Av Lillis - 9 juli 2010 10:08

 Värmen håller fortfarande i sig. Lite moln som dyker upp få se vad det leder till.

 Har nu varit och handlat hem mat till helgen så nu är det avklarat och det är skönt.

Vid lunchtid så ska jag ner på stan och träffa Lena även hon och jag har jobbat ihop i många år, Så vi har bestämt att vi ska gå och äta lunch tillsammans och prata bort en stund och det är alltid lika trevligt.

I kväll så är vi några stycken som ska träffas hemmma hos Rita, vi ska äta och dricka lite gott och ha det trevligt. Nu avslutar jag mitt inlägg med lite blomster och återkommer på söndag

 En bra och fin helg tiller alla       


 
 
Lena

Lena

9 juli 2010 12:26

Vad mysigt ni ska ha det idag då.Ja det är väl härligt att träffa sina vänner över en matbit.Jättefina bilder,jag har kikat på de alla.Ha det så tevligt ikväll vännen min.
Kramar om dig.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

9 juli 2010 17:28

Vilka fina blomkort.....önskar dej en trevlig helg!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

9 juli 2010 17:40

Det där lät mysigt! Passa nu på & njut av fredagen & ha en skön helg :) Jag skall vårda mitt ryggskott & hoppas att det blir fantastiskt mycket bättre :) Njut & ta hand om dig!
Kram!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

10 juli 2010 02:12

Kvällen var helt kanon..
Förrutom att jag låg raklång när vi kom hem i gruset innan vårat staket förstås ;)
Undrar om det kan ha att göra med vinet?? ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
av irja

av irja

10 juli 2010 12:37

Kära Lillis!!!
Jag vill önska dig en trevlig helg ,och njut av den Svenska sommaren,,,,Idag något varmare...+24 grader inte fy skam,man får nöja sig med det....är inte så bortskämt, när det gäller väder,,,det är ju ändå inte snöstorm,,,LER tar det hela med lite humor....LER....HA det gott vännen.....KRAM IA....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

11 juli 2010 07:44

Sänder dig en lite morronhälsning, Lillis!! Ser att du har fullt upp...kul att träffa goda vänner..och äta och umgås...
Jordgubbar, ja visst är det gott. Färska!! Störtgoda!!!
Kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Sussi

Sussi

11 juli 2010 09:04

Vad härligt det var att se dessa blommor nu. Precis vad jag behöver när den lilla datorn strular. Den vill inte starta så jag har fått tagit gamla sega igen..

Hoppas din helg varit superbra

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards