Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 12 juli 2010

Regndansen!

Av Lillis - 12 juli 2010 13:59

 I kväll så är det regndansen som gäller för mig, får väl gå ut och dansa runt.

I dag på förmiddagen när jag var ute så var det lite friska vindar så skönt det fläktade. Men fortfarande så är det alldeles för varmt för att jag ska trivas och må bra, och stackars min lilla Snuttan hon ligger bara och flämtar. Men det värsta av allt är att jag inte kan tänka klart det känns nästan som man tagit sig en riktig fylla men så är icke fallet. I dag har jag bara klagat i inlägget och det står helt still i huvudet så detta får räcka för i dag

 En bra dag önskar jag er alla

 
 
gerty

gerty

12 juli 2010 15:39

Ja det är så varmt så man vet inte vart man ska ta vägen, det får gärna bli regn men ingen åska

http://bloggplatsen, se

 
Corina

Corina

12 juli 2010 19:10

Här regnade det natten mot idag ganska ordentligt men under dagen har det varit soligt men väldans blåsigt. Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Love

Love

12 juli 2010 19:14

Snälla, om du får regn skicka det vidare till mig så lovar jag att också dansa regndansen.
Bloggträffen är den 21 augustihär i Örebro vid Svampen och det vore jätteroligt att få träffas.
Hej och kram
Love.

http://vindalou.bloggplatsen .se

 
Ruth

Ruth

12 juli 2010 23:14

Det hjälpte för mig när jag dansade i förgår, för det kom en skur, men det hade inte varit fel med mycket mera. Så vi får fortsätta med dansen i morgon också. Det är hutlöst varmt, orkar inget även om jag skulle behöva göra en massa, men det kommer väll bättre tider vad det lider.
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

13 juli 2010 01:36

Kära Lillis !!!
Inatt regnade de här i PITEÅ som om himmlen hade öppnat alla portar, då behöver inte jag vattna min stora trädgård,och jordgubbslandet,skickar lite regn till dig,,,LER,,, dagen var varm och soligt+ 28grader varmt i skuggan , det växer så det knakar....Mina boys har åkt hem till S-Holm igen, vi har haft det så gemytligt de här dagarna.....HA det bäst i sommarvärmen vännen,,, KRAM IA.....

http://40- talisten bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

13 juli 2010 05:56

Hej Lillis!
Här har det varit kanon fint väder ända sedan midsommarafton, och visst tycker jag att det är för varmt om dagarna,finns ingen syre och man svettas bara för att gå två-tre steg . men på samma sätt gillar jag denna värme:) .. men lite svalare,iaf på nätterna skulle jag inte ha ngt emot!
Kramar

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

13 juli 2010 09:01

Det är lika varmt inne som ute här. Vi hade 30 grader inne när vi kom hem från Märsta igår! Det är ju inte klokt ju.
Jag älskar det här soliga vädret men vad har hänt med temperaturer runt 24 grader?? ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

13 juli 2010 09:04

Idag har vi haft varmare än någonsin och natten har varit jobbigt. Lite svalare väder vore önskvärt.
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards