Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

Tisdag!

Av Lillis - 13 juli 2010 10:54

I dag så blåser det och de svalkar så skönt

Inte hjälpte det att jag dansade regndansen av bara sjutton i går, men skam den som ger sig det är bara att fortsätta att dansa vidare

Nu har jag varit ner på Clas Ohlson och köpt en golvfläkt så nu är det full snurr och fart här hemma och luften blev så mycket skönare.

 Vad jag ska göra under resten av dagen vet jag inte än det återstår se

Det blir inte något långt inlägg så det får räcka med detta.

Ett foto som jag tog från Stadshuset när vi var i Stockholm

En bra tisdag till er alla  

 
 
Lena

Lena

13 juli 2010 11:55

Hej Lillis.
Det är lite svalare idag.Igår var det hemskt.Bara jobbigt tycker jag,fortsätt dansa regndansen du så vi får lite regn.Det behövs nog nu.Håller mig mest inomhus just nu.Fina blommor du fotat.Vad bra att du köpt dig en fläkt,den hjälper nog till lite.
Kram på dig och ha en bra dag.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

13 juli 2010 17:14

Hinner titta in till dej som hastigast och önska dej en fin och trevlig kväll.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

13 juli 2010 21:48

Åhh vad jag önskar att jag hade en golvfläkt i dessa varma tider, blir nog att köpa en då killen får lön .. men ja då ska det väl jävlas så då blir det väl svalare! hehe!
Kram

http://mallan88.bloggplatsen.se/q

 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

13 juli 2010 23:57

Kära Lillis!!!
Själv är man bäste dräng, det ordnar sig alltid,att köpa sig en golvfläkt, det var inte dummt, så smart du är vännen, och nu mår både du och Smulan prima liv,,,LER...HA det bättre nu med värmen....FÅNGA DAGEN,,,,,KRAM IA....

http://40- talisten bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

14 juli 2010 07:59

Gomorron Lilis!
Så skönt att du har det lite svalare idag.Blir det regn tror du?igår kväll blåste det som bara den här och molnigt blev det,så då tänkte jag att nu blir det ett himla oväder.Men inte då!det drog iväg.
Ha en skön dag!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

14 juli 2010 09:56

Tur att du hakade på med regndansen, för i går kom det regn, någon åska fick vi inte som tur var. Det blev en behaglig dag med normal temperatur. Ett par fläktar är en bra investering och inte är dom så dyra heller. Gråmulet i dag, men det skall klarna och komma sol, ingen tropikvärme hoppas jag.
Ha det gott vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

14 juli 2010 09:57

Jag stämmer in i din regndans ja.. Vill så gärna ha en liten skvätt. Inte ofta man längtar efter regn inte hihi

Golvfläkt kommer nog inhandlas här med

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

14 juli 2010 17:58

Inget regn igår heller.
Men i köping regna de som bara den.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards