Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

Blåsigt

Av Lillis - 20 juli 2010 11:03

 Sol och moln i en salig blandning får se vad detta leder till för väder under dagen.

 Anita och jag har varit ute och promenerat på morgonen och det var skönt, sen är det ju roligare när man är två som kan gå och prata.

 När jag kom hem så satte jag mig och sorterade kort och då upptäckte jag att jag glömt att visa er två forntida sängar som jag tog när Kate och jag var till Rademachersmedjorna för några veckor sen. Tycker dom är så fina så jag vill gärna visa dom för er

 En bra tisdag önskar jag er alla     

 
 
Lena

Lena

20 juli 2010 17:05

Vad fina gamla sängar.Samma väder här och det blåser.Mår som bäst när det är molnigt.
Kram och ha en bra kväll!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

20 juli 2010 19:26

Wooooaaaaoooo vilka fina sängar, en sån skulle man ha! Det är alltid roligare med sällskap :) En fortsatt härlig tisdag till dig vännen!
Kramizen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

20 juli 2010 19:46

Hej Lillis!! Kommer inte ihåg...men tror att jag meddelat att vi kommer tillsmmans, jag skriver i i hennes blogg genast att vi båda kommer...
Jag var också på Radermacher smedjorna...visst är det roligt att titta in och gå runt i de olika byggnaderna och titta å¨ALL FINA SAKER DÄR...
Kram!!

http://margitholm.blogg.se

 
Cina

Cina

21 juli 2010 09:35

Fina dessa sängar är.
En sådan som är på översta bilden hade min farmor till mig när jag var liten.
Det är väl en sådan man drar ut!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

21 juli 2010 10:23

Det är alltid trevligare när man har nån att prata med..
Det är helt otroligt att nån har sovit i dom där små sängarna. Fina är dom..

KRamisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

21 juli 2010 22:26

Vilka underbara sängar, sådana gammla sängar ligger jag och gubben i när vi är i stugan, kanske ännu äldre en dessa. Kram och tack för titten.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards