Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

Ny dag

Av Lillis - 21 juli 2010 11:00

 Med allt vad det innebär.

Nu på morgonen innan det blev för varmt så har jag haft snabeldraken framme och valsat runt några varv så nu är det städat för den här gången.

Om någon timme ska jag gå och klippa mig ska bli så skönt, för som det är nu så får jag ingen ordning på håret.

Senare på eftermiddagen så ska Siv och jag träffas och gå till Grappa på

After Work ta ett glas vin och titta på alla folk som rör sig ut. Får bara hoppas att det inte blir regn

 Önskar er alla en bra onsdag       

 
 
Lena

Lena

21 juli 2010 12:27

Då har vi dansat samma vals på morgonen då,hihi.Vad mysigt ni ska ha idag.Låter så härligt.Inte dumt att bli fin i håret då.
Ha det så trevligt o kram.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

21 juli 2010 15:37

Önskar dig en trevlig kväll och inget regn

http://bloggplatsen, se

 
Malin

Malin

21 juli 2010 18:56

Jag har också dammsugit idag,behövdes kan jag lova med allt hundhår som låg överallt!
Kramar

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

21 juli 2010 19:39

Hej Lillis!!
Kan hälsa så gott från Irja!! Varit trevliga timmar. Bilder kommer när jag är hemma igen..i Kolsva...

http://margitholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

21 juli 2010 22:29

Så du är ute och ränner på kvällen igen :-) ja det är mysigt ute varma sommarkvällar.
Vad är det för en lurvig blomma på den nedersta bilden ???
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

21 juli 2010 22:59

Usch för snabeldraken, den är inte att leka med! Å är den på dåligt humör, ja då får man ont, för den kan göra en riktigt illa :( Hoppas din dag varit härlig och att du klarade dig utan regn :)
Kramen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
av irja

av irja

22 juli 2010 01:23

Kära Lillis !!!
Tack för hälsningen vännen,I går onsdag vilken underbar sommardag som man sent skall glömma,detta minne kommer jag att bära med mig så länge jag lever....
Kärt besök av syster Margit och Lasse.....Sätter in lite bevismaterial senare idag .....HA en bra sommardag......KRAM IA.....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

22 juli 2010 08:50

Regn..? Nu förstår jag inte.. ;)

Vad kul med en klippning. Hoppas du blev riktigt nöjd. Det är hopplöst när håret växer så mycket så det inte går att göra något med det längre..

Era Afterworkträffar låter så himla härliga. Det är så skoj att sitta och titta på folk
Hoppas ni klarade er från regnet

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

22 juli 2010 09:16

Gör dig en tonfisk sallad du.Det är sååå gott.Stackarn!hoppas du får regn idag så du mår lite bättre.Blev du fin i håret då(nöjd?).
Sköt om dig!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards