Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

Inget vettigt att skriva om!

Av Lillis - 22 juli 2010 11:09

Förutom att det är väldigt varmt och kvaft ute och mörka moln som poppar upp

Ser nästan ut som det ska bli åska och det är jag livrädd för.

 Var och handlade hem lite mat ska göra en tonfisksallad, när jag kom hem så tittade jag på termometern för kläderna satt fast på kroppen, 27 grader ute och 30 grader inne, man får gå klädd inne som gud har skapat mig ingen vacker syn men vad ska man göra åt det, det är bara att gilla läget och vara glad och nöjd att man får vara frisk

En bra dag önskar jag er alla

 
 
Ruth

Ruth

22 juli 2010 23:06

Inte varje dag det finns något att skriva om, men jag hoppas att du fick en trevlig och lugn dag.
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

22 juli 2010 23:09

Usch då, det lät som om du kommer eller har haft ett ruggans oväder hos dig. Här är det inte en tillstymmelse till ansats om att komma en endaste liten regndroppe. Själv tycker jag om när det dundrar o mullrar, så jag kan sno det du inte inte tycker om :)
Kramen vännen

http://ninz.bloggagratis.se

 
av irja

av irja

23 juli 2010 02:07

Kära Lillis!!!
Hade tänkt sätta in några bilder från onsdagens besök , då Margit o Lasse var hit till oss,men tyvärr hade vi ett sånt åskoväder. då vill inte jag vara vid datorn,men det kommer jag lovar ha tålamot,den som väntar på något gott , väntar inte förgäves,,, hoppas det är bättre väder imorron......HA det bäst....KRAM IA

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
av irja

av irja

23 juli 2010 02:12

Kära Lillis !!!
SKÖNHETEN kommer innifrån, och det är det som räknas,,, LER.....DET är sant.......
KRAM IA

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

23 juli 2010 10:05

Vi har fått lite svalare väder nu. I morse när jag gick på morgonprommisen var det bara 17 grader ute så jag behöver nog inte förklara att det är skönt inne också ;)
Åska är inget vidare

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

23 juli 2010 11:21

Vi har fått lite svalare väder,tack o lov! Får se hur länge det håller i sig.
kram

http://mallan88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards