Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

Första snön!

Av Lillis - 22 oktober 2010 12:01

 Tittade ut i morse och vad får jag se, gräsmattan utanför hos mig var täckt av något vitt som kommit ner under natten och en stund på morgonen.

Gick ut på en promenad men jag fick ta det lugnt det var så halt, kom en på cykel och körde om mig och rätt som det var så körde hon omkull, men hon blev inte skadad mest rädd.

Efter min promenad så fortsatte jag ner på stan för att handla lite saker inför helgen

 Lite senare så ska jag gå över till Anita och kolla hennes blommor och post och att allt är som det ska

 Önskar er alla en bra och skön helg

                         Klicka på bilderna           

 
 
agge

agge

22 oktober 2010 12:26

Har ni fått snö.....Inte vi vad jag vet.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Cina

Cina

22 oktober 2010 12:34

Men va tusan visar du....SNÖ.
Inget här hos oss ännu.
Solen skiner som tusan.
Men jag hörde att det var 15 cm snö i Strängnäs.
Usch fy så tidigt!


Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

22 oktober 2010 14:02

Inge kul då det blir halt ute! Men himla fina foton du visar idag :) riktigt mysigt tycker jag :)
Önskar dig en fin helg! Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

22 oktober 2010 16:46

Så såg det ut på marken här också i morse och snön ligger kvar än.

Önskar dej en trevlig helg:)

http://violett.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

22 oktober 2010 16:57

Hej på dig!
Snön som kom här i gårkväll hade smällt bort nu på förmiddagen, så nu är det som det ska :)
Gillar inte alls vintern egentligen, men det finns ju ingen knapp att klicka på, att man vill *hoppa över vintern* Så det är ju bara att *hänga med* i svängarna :)
Ja jag har ju bott i sthlm tidigare, så den standen är inte okänd för mig.
Skulle aldrig vilja flytta dit igen, på grund av all stress som befinner sig där :(
Trivs så bra här där jag bor nu, så vi får se OM jag får bo kvar här resten av livet, utan att behöva flytta igen, så många många ggr som jag har flyttat, så är jag urless på flyttning.

Ha en trevlig helg
Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Ruth

Ruth

22 oktober 2010 19:54

Nu är jag avis, snyft, vi har bara frostvitt här och ingen snö, ledsen är jag :( Men den som väntar på något gott osv. Ha en mysig kväll framför TVn, här blir det "Idol"..
Toppen fina foton !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

22 oktober 2010 20:26

Men då!har det kommit snö där.Vad fina bilder du har tagit.Näe,vännen det har inte kommit något vykort till mig.Kanske på Måndag då.Tack!:)
Ha en mysig och skön kväll.Och gå inte å drutta omkull nu.
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

22 oktober 2010 21:12

Det är inte så bra att cykla när det är vinter. Bra att hon inte gjorde illa sig. En go helg till dig!
Kramen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

23 oktober 2010 08:49

Brrr.. Usch så kallt det såg ut! Som tur var har vi sluppit snö hittills.. Kanske lite mycket att önska att det ska hålla i sig hela vintern ;)
Stackars cyklist.. Tur att det inte blev några allvarliga skador..

Ha en trevlig helg
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

23 oktober 2010 23:49

Ibland är jag lite småknasig är jag allt *asg*
Kramen :)

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards