Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 20 november 2010

Kattvakt

Av Lillis - 20 november 2010 11:51

 I morse när jag slog upp mina ljusblå så har det snöat under natten och en bra bit under förmiddagen. Ljust och fint blir det så fort det kommer snö.

Har varit ut på en liten promenad men det blåste kallt.

 I dag och till i morgon kväll så är jag kattvakt till grannens Snuffi, jag kan ju inte ha katten inne hos mig det går ju inte med min Snuttan.

Jag får gå in några gånger i dag och i kväll och prata lite med Snuffis och samma sak i morgon

 I kväll så ska jag följa  Så mycket bättre och se när dom tolkar varandras musik

 En skön och mysig lördag till er alla       

 
 
Monica

Monica

20 november 2010 14:00

Här snöade det i går kväll en stund,så nu är det vitt på marken igen. Jag var ute på en promenad för en stund sen och det var riktigt skönt.

Önskar kattvakten en riktigt trevlig eftermiddag och kväll!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

20 november 2010 16:04

Det är så fint överallt nu när det har snöat, precis som du säger, det är ljust :) En härlig helg till dig!
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

20 november 2010 16:48

synd att katterna inte kommer överens annars hade du ju kunnat ha Snuffi hos dig och sluppit springa fram och tillbaka
ha en riktigt skön lördagkväll vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

20 november 2010 17:48

Sv: tack, J och jag ska snart bada i vår egen bastu som vi har nere i källaren vår, det ska bli jätteskönt
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

20 november 2010 18:19

Snäll du är som ställer upp som kattvakt.
Det är bra att man kan hjälpa varandra.
Snöa oxå här på förmiddagen.

Ha en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

20 november 2010 19:47

Jo jag håller med det gör så mycket med snö för att få det lite ljusare på kvällen. Skall också strax sätta mig o titta på Så mycket bättre, det är ett bra program/söndagskramar

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Love

20 november 2010 20:20

Trött som en gammal pjäxa.Undrar om mina barnbarn vet vad pjäxa är förresten. Sov dåligt i natt och upp tidigt i morse för att åka med dotter och titta på en liten hundvalp. Nu har hon tingat den så plötsligt har både MIchelle, Elinor och vi hund. Jättekul, hoppas dom kommer överens bara.
Visst är det bra om snön kommer och sen får ligga kvar med några minusgrader. Här är mörkt som i en säck på kvällen när jag ska ut med Gaius. Tur man har ficklampa och Gaius har en blinkande lampa på sitt halsband.
Brukar du göra något särskilt på 1:a advent?
Det är så många olika traditioner i samband med alla helger nu. Vi brukar träffas äta lite småplock och smaka på den första glöggen. Ska skaffa en ny sort i år men vet inte vilken.
Imorgon kommer en ny dag och du ska ha det så bra då och hela veckan.
Kram
Love.

 
Ruth

Ruth

20 november 2010 22:12

Dom lovade mera snö nu under kvällen och natten, men det kom nog av sig + 2-3 * ute nu. Tror vi har samma snömängd, det försvinner nog inom det närmaste. Sitter här med näsdropp, är nog över i morgon hoppas jag.
Ha en fin söndag och tack för fotona från ditt vinterlandskap.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 november 2010 08:38

Hej Lilli:)
Du har fått snö ser jag.Här snöar det nu och det är så fint.Jag har nyss varit ut med Alina på morgon promenaden.Vad snäll du är som hjälper alla,jaa du är så go.
Ha en bra dag och kram.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

21 november 2010 16:53

Åhh den första bilden är bara så fin :) skönt att det bli ljusare så fort snön kommer. Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

22 november 2010 09:42

Vad kul för kissen att ha dig som kommer och kelar och leker lite med den då och då :)

Håller med. Det blir mycket ljusare när snön kommer men det känns också väldigt mycket kallare.. Brrr!!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards