Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Hemma igen!

Av Lillis - 11 april 2011 09:08

  Som ni vet så var jag ju till Motala i går och hälsade på Liselotte och Lasse.

  När vi kom så bjöds det på smörgåstårta och den var jättegod, senare så fick

  vi kaffe och vanlig tårta så gott det var. Så roligt och mysigt att träffa henne

  igen.

  I Motala så hade våren kommit lite längre än här i stan.

  Stannade efter vägen när vi åkte ner och rätade på benen och då tog jag några

  kort och även ett på Liselotte men det blev lite mörkt men ni får se det ändå.

  I går kväll när jag kom så var jag ganska så spak efter allt bilåkande.

  Nu på morgonen så började jag ta ner gardinerna i rummet och tänkte börja

  att putsa fönstren men jag känner inte för det så det får vara till i morgon

  har ju några dagar på mig innan jag får dom nya gardinerna.

  Jag  ska nu gå ut och ta mig en promenad och rensa huvudet känner mig ganska

 spak i dag oxå.

     En bra måndag önskar jag er      

 
 
Cina

Cina

11 april 2011 10:06

Förstår om du känner dig mör i kroppen idag.
Alltid jobbigt att åka bil långt.
Men nu är det gjort och ni hade ju det trevligt!
Fina bilder du tagit!

Ja bry dig skit i fönsterna idag ta en vilodag från alla hemma sysslor.

Ha en fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

11 april 2011 10:50

Myspysdag med dotera och godsaker på bordet. Trist när dom kära bor en bit bort, då blir det inte så ofta man träffas, men när det sker så blir det desto roligare.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

11 april 2011 11:33

härlig dag hos dottern men visst blir man trött efteråt, du har ju ingen brådska, orkar du inte idag, så kan du ta den imorgon eller i övermorgon istället
Sv: vi har också fint väder idag, det blir eftermiddagspromenad som vanligt och sedan tänkte jag vara ute i trädgården lite
ha en go' måndag - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

11 april 2011 12:10

Var rädd om din och vila dig i form med promenad och lugn och ro/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

11 april 2011 15:41

Ta du igen dig idag efter den långa bilfärden och firandet igår,det behöver du säkert.
En vacker och varm dag har vi här,riktigt som sommarvärme.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

11 april 2011 18:27

Förstår att du haft en mysig dag med din dotter, en slappe dag måste man unna sig

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

11 april 2011 19:22

Hej på dej!
klart man blir mör efter mkt bilåkande,men
förstår att det var trevligt,
Du,rummet,fönstren finns kvar,märkt att det är så *L*
Ha en bra vecka,kram Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

11 april 2011 20:47

Vad skoj att få hälsa på. Vad mycket gottigt du fått äta. Smörgåståra är ju bara sååå gott..
När man har åkt mycket bil brukar man bli lite slut efteråt. Vi åkte flera timmar när vi tog oss till Säfsen och flera timmar hem. Jag blev jättetrött!

kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

11 april 2011 22:20

Förstår att du är trött efter utflykten till Motala. Jag är själv likadan i dag efter Linköpingstitten.
Så jag har bara njutit av det fina vädret och slappat på balkongen.
Ha det bra i fortsättningen av veckan.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
kristina

kristina

12 april 2011 08:34

Klart att du ska vila det är så konstigt att man blir så trött när man inte gör någonting?
Kram på dig och ta väl hand om dig!!!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards