Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

Är så arg

Av Lillis - 7 juli 2011 12:57

     Jag är så arg, ledsen och besviken. Var nere på stan en kort sväng och skulle

     handla, när jag kommer hem så upptäcker jag att mobilen är borta och som tur

     är så hade jag kontantkort i den. Jag var inne i två affärer så förmodligen

     har dom tagit den när jag stog i kön och som tur var höll jag plånboken i handen.

     Jag måste säga att jag varit smart alla telefonnummer har jag skrivit ner på ett

     papper vartefter så dom är inte borta, men jag blir så arg att man inte får ha

     sina saker i fred

     Nu om en stund så ska jag gå ner på stan och titta efter en ny mobil

          Önskar er alla en bra dag  

 
 
Maggan

Maggan

7 juli 2011 14:10

Ja det var inte roligt Lillemor. Att man inte ska få ha sina saker ifred. Långfingriga personer finns överallt verkar det som. Tur du hade kort i då.Men det blir ju en utgift mera i och med såna tilltag.
Hoppas det går bra för dig resten av dagen. Kram min vän.

http://bloggplatsen

 
lillis

lillis

7 juli 2011 14:25

Jag har ringt och spärrat den i alla fall

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

7 juli 2011 16:09

Det är då konstigt att folk inte kan hålla sina fingrar i styr,men stjäla i tid och otid det gör dom....fy så arg man blir.
Hoppas att du får tag på en mobil som du kommer att trivas med.

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

7 juli 2011 16:21

usch vad tråkigt, det gäller verkligen att se upp när man är ute bland folk, hoppas du får tag i en mobil som du tycker om
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

7 juli 2011 20:17

Man blir ju förbannad att dom inte kan låta bli andras saker. Usch säger jag bara!
Nu är det för hett tycker jag....nu vill jag ha regn!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

7 juli 2011 23:02

MEN jössenamn, vad är det för folk som gör på det obegripliga sättet?
Är så fult sätt att stjäla från andra :(
Hoppas du kan hitta ngn ny och bra mobil igen som du trivs med.

Kram/

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Ninz

Ninz

8 juli 2011 00:18

Tjyvar och banditer är vad dem är. Allt ditt mitt vårat är lika med deras *mutter* Svin! Hoppas du får tag i en billig & bra variant :)
kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Spanaren

Spanaren

8 juli 2011 07:17

Jag förstår att du är arg )-: Tänk om alla lärde sig att skilja på vad som är ditt eller mitt?!?! En onödig kostnad! Du har väl spärrat din telefon? Vacker bild mitt i allt elände *ler* /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
agge

agge

8 juli 2011 07:44

Men näää......vad tråkigt. Att det ska vara så svårt att låta bli andras saker. Hoppas att det ordar sig och att du hittar en ny mobil som du trivs med.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

8 juli 2011 12:12

Men fybubblan vad elakt gjort! Att folk inte kan skilja på ditt och mitt .. fyfan vad jag hatar sånt! :( .. Men riktigt smart gjort att skriva ner alla nummer på ett papper,för man vet ju aldrig när en olycka är framma,eller som i ditt fall,när nån långfingrad jäckel är igång! Hoppas du finner dig en ny telefon! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards