Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Fy vilket väder!

Av Lillis - 9 december 2011 11:00

                      Vaknade tidigt i morse av att det blåste och regnade som sjutton.

                       Passad på att gå ut och handla när det höll uppe, men så blött och

                       slaskigt det var och på vissa ställen så var det kanon halt. Nu vräker

                       regnet ner igen så i dag blir det att hålla sig inne i stugvärmen.

                       Det var någon som ville att jag skulle ta kort på mina yngel men dom

                       försvinner så snabbt så jag hinner inte med, dom är i allafall 4 stycken

                       I dag så känner jag ett inre lugn i min själ, känner mig riktigt glad och

                       lycklig igen och kan åter se ljust på det som komma skall.

                                 ÖNSKAR ER ALLA EN BRA FREDAG

 
 
ansepanse

ansepanse

9 december 2011 11:37

samma väder här, inte kommer jag att gå ut idag inte
vad skönt att du känner så vännen - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

9 december 2011 11:48

Men oj då ... har du haft en liten släng av depp?

Så bra att du känner att det ljusnar i fronten och att skrattet lurar i mungipan igen ;.)

Goast Lillisvännen ... ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

9 december 2011 12:30

Häääärligt min vän. Förstår hur du känner.
Och jag känner med dig men det vet du ju redan.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

9 december 2011 13:31

Ja även här i Kolsva så tegnar det, så snön försvinner väl.
Vi åker snart tilol Linköping..Luciafirande och konsär....där mitt barnbarn Sara medverkar. Blir trevligt. Så ligger vi över..hos en "gammal" väninna...som jag lärde känna i slutet på 70 talet..i Kalmar. där vi då bodde båda två...
Önskar dej en trevlig och fin helg, Lillis!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
annemon

annemon

9 december 2011 14:29

Ja inget vidare väder här inte, ut vill man inte gärna.
Vad bra att du känner så och att kunna se ljust på det som komma ska.En fin fredag till dig.
Kramen.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

9 december 2011 16:00

Jodu här är det rena skridskobanan ute :/
Regnar här just nu och har gjort ett par timme,tråkigt :(( ..
Hoppas du får en trevlig och lugn helg!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

9 december 2011 16:09

Samma väder här som hos dej,regn och blåsigt.Det blåser så det dånar i huset,riktigt otäckt.

Jag önskar dej en mysig kväll....jag ska titta på idol,hoppas Robin vinner,men Amanda är bra också.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

9 december 2011 16:58

Hugaligen för detta väder tog en sväng med Kajsa i mörkret runt skogen. Fasen va de var blött små insjöar tur ja hade me ficklampan så ja såg var vi gick. Skönt att du känner dig glad o pigg för må så där deppigt e inte roligt. Jag kan tänka mig att ynglen är snabba, de e väldigt ro givande att sitta å bara titta på fiskarna när dom simmar runt.
Önskar dig en bra helg/gosekram

http://torparmor.blogspot.com

 
Yvonne R

Yvonne R

9 december 2011 16:59

Så gott att du mår bra!
Ingen snö har kommit här och inget regn under dagen men nu ökar blåsten på igen säkert storm just nu..hua...gott att vara inne och krypa ner i soffan framför TV,n och se Idol senare ikväll.
Go kväll !!

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

9 december 2011 19:15

Jag var såååå glad att jag slapp ta morgonprommisen med Doris i morse. Sambon var helt genomsur när han kom in!
Skönt att ha den känslan.. :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

10 december 2011 00:12

Det har varit en vidrig dag på väderfronten här, det har regnat och blåst både dagen i går, på natten och hela dagen i dag och det bara fortsätter, men dom kraftiga vindarna har lagt sig lite. Vad har vi gjort som förtjänar ett sådant väder ??
Nu skall jag sova, natten är sen och det drar i ögonlocken//kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

10 december 2011 07:56

Jätte tråkigt väder här med.
Ha en bra Lördag
Kram

http://bloggen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

10 december 2011 10:53

Tråkigt med detta väder. Nu har ju den lilla snö som fanns försvunnit. Buhu.............Vill ha mycket snö och kallt.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards