Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Full rulle!

Av Lillis - 25 april 2012 13:01

                               Full rulle har det varit hela morgonen, först ner till vårdcentralen

                               och ta massa prover, dom kollade även blodtrycket i dag och

                               undertrycket är så högt när jag var klar så cyklade jag hem och

                               åt min frukost och det smakade så bra. När frukosten var avklarad

                               så bar det av hem till Barnbarnet Maria, skulle hjälpa henne med

                               rumsgardiner och efter många om och men så blev det bra, så nu har

                               vi varit tillsammans några timmar.

                               Om ni undrar hur min nya Tv är så är den super bra och vilken stor

                               och fin bild jag har mot förut, försökte att ta kort på Tv:n med

                               mobilen men det funkade inget bra.

                               Vad jag saknar min kamera nu när allt börjar grönska ute, får

                                väl hoppas att jag får den snart.

                                 EN FORTSATT BRA OCH FIN DAG TILL ER ALLA  

 
 
ansepanse

ansepanse

25 april 2012 14:58

ska du få medicin för ditt höga blodtryck nu då? vad härligt med ny fin tv :)
Sv: det var rätt fint på förmiddagen men nu på eftermiddagen började det regna :(
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
lillis

lillis

25 april 2012 17:02

Svar till ansepanse
Jag ska få medicin mot blodtrycket

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

25 april 2012 19:12

Vad kul att du är nöjd med nya tv-n.
Högt blodtryck det låter inte bra.
Här regnar det för fullt nu!
Go kram till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

26 april 2012 08:06

Härligt att du är nöjd med din tv :) förstår att du saknar kameran!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

26 april 2012 09:50

Bra att de upptäckte att du har högt blt.
När du får medicin så blir det bra ska du se.
Jag har ätit blt-medicin i flera år.

Bra att du är nöjd med din tv.

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

26 april 2012 11:20

Du får nog blodtrycks mediciner så det blir ordning och reda på det hela.
Skönt för Maria att du ställer upp och hjälper henne, du är gullig du.
Visst är det kul med en ny TV och att du är så nöjd med bilden, inget ont utan att det har något gott med sig, nu har du TV i många år framöver GRATTIS !
Kram från en helkrass sjukling.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards