Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Blandat och gott!

Av Lillis - 8 augusti 2012 10:48

                                 Nu under morgonen har snabeldraken fått visat vad han går för.

                                 Sol och moln i en salig blandning, men man vet ju aldrig hur länge

                                 detta väder varar. I går sen eftermiddag så började det att regna

                                 och höll på hela kvällen och i natt så vaknade jag av att det åskade

                                 som bara den och fy så rädd jag var.

                                 Om en liten stund så ska jag gå upp till barnbarnet Peter och hälsa på.

                                 När jag visade min långklänning första gången så var det många som

                                 undrade när jag skulle vara så fin och nu kan jag berätta för er.

                                 Klänningen ska jag andvända när mitt barnbarn Maria och hennes Mikael

                                 gifter sig.

                                 Visar denna bild som Maria gjort och lagt ut på facebook, om någon undrar

                                 varför visar upp ringen så ska hon ha samma som när hon förlovade sig.

                                  NU MINA VÄNNER SÅ FÅR NI HA EN BRA OCH SKÖN DAG



 

 
 
Cina

Cina

8 augusti 2012 11:12

Dom är så vackra så vilket sagobröllop det kommer bli.
Ringen är ju oxå vacker.
Ohhh om jag ändå fick vara en lite fluga och sitta i din ros på din klänning ;)
Är nu inte så lång tid kvar.
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

8 augusti 2012 11:23

vad spännande och roligt med bröllop, vad fina de är båda två :)
här är vädret också växlande
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

8 augusti 2012 11:59

Ett fint par du visar upp, passar så bra tillsammans. Detta bröllop blir stort, vackert och pampigt, ett stort minne att bära med sig. Ringarna är så bedårande vackra, stil fattas inte där inte !
Många kramar skickar jag dig.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

8 augusti 2012 20:35

Vad roligt för dig att få gå på bröllop.Fin bild på paret som ska gifta sig och ringarna är så fina.
Svar: Jo nog hörde jag åskan allt.Lite muller även idag.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

8 augusti 2012 21:09

Så kul att få gå på bröllop.....nu är det snart slut på min bloggsemester!
Kram....vi ses på bloggen på måndag!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

8 augusti 2012 22:55

Vackert par. Kul att du får användning för din fina långklännning.Hoppas att din dag var bra. För här är det kväller nu.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
gerty

gerty

9 augusti 2012 11:42

Vilken fin bild, det blir ett vackert bröllop

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

9 augusti 2012 23:38

Åh ett sånt fint litet kollage på det vackra paret :) Va mysigt med bröllop, hoppas du e flink med kameran och bjuder på bilder :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards