Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

Sol och varmt!

Av Lillis - 14 augusti 2012 13:14

                                          Vilken kanondag vi har, så varmt och skönt vad kan man mer begära.

                                          Nu har jag fått en riktig långpromenad, först så gick jag till stan

                                          och lämnade in kläder på Kem tvätt sen fortsatte med att gå upp

                                          till Mälarsjukhusetoch ett besök hos min Tandhygnist som mätte

                                          tandfickorna inte så skönt precis men det var måste och lite

                                         fattigare blev jag oxå.

                                         Sen var det bara att gå samma väg hem igen så nu får det räcka

                                         med motion för dagen

                                         Kortet som jag ska visa är taget vid Fors kyrkopark

                                          HA EN FORTSATT BRA DAG  OCH HOPPAS ATT SOLEN SKINER PÅ ER  

 
 
Malin

Malin

14 augusti 2012 14:45

Ja verkligen toppen väder :) Och vilket fint foto :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

14 augusti 2012 17:25

Nu har vi verkligen fått några fina dagar och kan njuta,hoppas att det fortsätter så ett tag nu.
När man besöker tandhygienisten blir man flera hundra kronor fattigare,jag var där för ett par veckor sen och det kostade mej 420:-
Ikväll får vi ta avsked av allsången på skansen för den här sommaren.
Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Nina

Nina

14 augusti 2012 18:54

Uuuuuuuunderbart :)
Kramar om massor <3

http://ninz.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

14 augusti 2012 19:44

förstår att det inte är roligt att gå till tandhygienisten, stackars dig, jättefin bild
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

14 augusti 2012 20:02

I dag har solen varit med oss, ett så fint sommarväder och perfect värme. Till tandhygienisten skulle jag varit för flera månader sedan, men har inte kommit mig för bara, billigt är det då raktes inte.
Ett fint foto som alltid. Hoppas du får en fin och rofylld kväll.
Kram min trogna vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

15 augusti 2012 07:15

Ja inte klagar jag på vädret nu inte. Toppenväder denna sista veckan på min semester. Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

15 augusti 2012 10:27

Underbart väder igår och det verkar bli lika fint idag.
Kanske får vi lite sensommar.
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards