Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Tjänster och gentjänster

Av Lillis - 11 september 2012 13:26

                                         synd att det blåser lite men det är smällar man får ta.

                                         I dag så är det tjänster och gentjänster som gäller hos mig.

                                         I lördags så körde Hasse mig till Köping och i stället för bensinpengar

                                         så ville han att jag skulle bjuda på mat, så i dag så gjorde jag i ordning

                                         en kålpudding som han tyckte smakade bra och jag tycker att det är

                                         smarrigt och gott.

                                         Så nu har han gått hem till sig och nu väntar disken på mig, så det är

                                         väl bara att få detta överstökat

                                            EN FORTSATT BRA DAG SKA NI HA  





 
 
annemon

annemon

11 september 2012 15:48

Det är väl bra när det funkar på det sättet tycker jag och mat ska du ju ändå göra iordning och trevligt med sällskap vid bordet.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

11 september 2012 16:11

Jag håller på att göra köttfärssås till mig men kålpudding är inte dumt de heller. Ni såg ut att ha haft en trevlig dag på Cinas kalas. Här har de spöregnat en stund men får tro att de blir uppehåll tills det blir en promenad med Kajsa.
Ha de gott/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Karin Alverhag

11 september 2012 17:19

Kålpudding är aldrig fel.Själv har jag ätit lasagne...riktigt gott faktiskt.
Hoppas på sol åtminstone 2 dagar.Jag är ledig o tänkte mej att kasta ut mattorna imorgon o köra en städvända.Kalaset är ju överstökat,bilringen växte...städning ska visst vara bra motion;)
Ha en fortsatt bra kväll i E-tuna//Karin

 
lillis

lillis

11 september 2012 18:34

Var in och kollade på bloggen och då fick jag se att mycket av det jag började att skriva har försvunnit helkonstigt
Ha en bra kväll alla

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

11 september 2012 18:42

Bloggen kanske lever sitt egna liv.
Underbart väder idag visst har det blåst men skönt ändå.
Nu ikväll har det verkligen regnat här.
Gott gott med kålpudding.
Hasse vart nog mätt o belåten!
Ha en fin kväll.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

11 september 2012 19:35

det är sådant man har vänner till :) eller hur
kålpudding är jättegott
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
kristina

kristina

11 september 2012 19:46

Gentjänster det är mitt liv att leva med.
Jag gjorde kålpudding i måndags det är så gott.
Go kram till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

11 september 2012 20:28

Det är bra när man kan hjälpas åt......
Önskar dej en bra kväll....kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

11 september 2012 21:49

Tjänst och gentjänst är det bästa, då blir alla nöjda och belåtna. Kålpudding kan jag ju också äta så det skall jag göra en dag, jag brukar hacka rödbetor och blanda i färsen, det tycker jag är gott.
Hoppas du får en fin morgondag vännen.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards