Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Kallt!

Av Lillis - 10 december 2012 10:20

                                            Kylan fortsätter -11 grader var det i morse lite för kallt

                                            i mitt tycket, men det är väldigt vackert ute.

                                            I natt så har det åter snöat, snö både högt och lågt,

                                            men nu börjar solen på att titta fram.

                                            När jag skulle skotta bort lite snö från balkongen så kom

                                            Snuttan ut och vad rolig hon såg ut när hon satte ner

                                            tassarna i snön, hon hoppade in igen med raket fart.

                                            I dag får vi klä upp oss till tänderna och gå på Nobelfesten

                                            och titta på alla vackra människor och klänningar.

                                            I morse så gick jag ner till Stadsparken och skulle ta kort

                                            på detta vackra träd, törs inte gå dit på kvällen

                                             NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA OCH SKÖN DAG.  

 
 
Cina

Cina

10 december 2012 11:18

ja fyhundan så kallt det är ute känns som om det vore -20 minst (råkallt)
Såååå fint detta träd är.
Mina katter går oxå ut i snön fast dom traskar runt i snön, ja mest Elvis förståss.
Gizmo han går ut o vänder o så in med raketfart han fryser nog den kraken.
Ingen sol här bara disigt ute just nu och minus -7grader.
Ha en fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

10 december 2012 11:29

Bra att du påminde mig om Nobelfesten frågan är vad jag ska ha på mig för tjusigt? Håret är inte heller något att skryta med men frissan ska få ett besök en dag.
Kallt med vackert ute o solen skiner. Nova älskar att vara ute på tomten hon sätter näsan i marken o plöjer sig fram.
Ska åka till Leif o på vägen göra ett besök på Rusta alltid finns det något jag behöver eller rättare sagt vill ha.
Ta på dig mammeluckerna och ha det gott på dina promenader.
Kram vännen min.

 
Spanaren

Spanaren

10 december 2012 14:30

Vackert foto!
Du skulle ha haft kameran med när Snuttan klev i snön *fniss*
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

10 december 2012 18:30

uja, nu är det kallt, förstår att Snuttan hoppade in snabbt igen :) kallt om tassarna, otroligt fin bild på träden med belysningen
Sv: tack vännen för mailen <3 <3
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Sussi

Sussi

10 december 2012 20:20

Så du fick din inbjudan alltså.. Min verkar ha kommit bort i posthanteringen ;)
haha förstår att det blev lite kallt om tassarna för Snuttan

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

10 december 2012 22:19

Lika fint foto du tagit på morron som om du skulle tagit det på kvällen :) Förstår att du inte vill vara där på kvällarna!
Hihi lilla Snuttan då,de va nog lite kallt om tassarna :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

10 december 2012 22:58

Jag har inte haft tid att titta på den lyx och flärd som TV:n har visat från festligheterna i kväll.
Packar och grejar, tiden räcker inte för mig. Ett riktigt smyckat träd du visar i dag, vilket jobb att sätta dit alla lampor, riktigt fint.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

11 december 2012 01:26

Ja det är en bitande kyla ute idag men tog oss ändå en långpromenad det var skönt. Nä stanna du inne när mörkret faller e säkrast.
Önskar dig en fin dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Lena

Lena

11 december 2012 07:03

Vad fint!Snöade hela dagen här igår..så mysigt..
Kram vännen.

http://min-bloggis.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

11 december 2012 09:06

ja fyyyy va kallt det är nu. Lite bättre idag än i går, men ändå kallt =(.
Otroligt vackert träd du har fotat =). Å jag ser din lilla kisse som absolut inte var beredd på detta kalla om tassarna =)
Önskar dig en god dag/kväll. kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards