Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 15 december 2012

Grå lördag!

Av Lillis - 15 december 2012 11:24

                                  Grått och trist väder blir aldrigt riktigt ljust i dag,

                                  fast det är 0 gradigt så var det inget skönt och

                                  blåser som bara den gör det oxå, i dag så fick jag

                                  gå och spänna mig lite för det var lite halt och

                                  broddarna låg kvar hemma.

                                  Ska bli så kul att titta på när artisterna i

                                  "Så mycket bättre" sjunger duett med varandar.

                                  Måste få visa en av mina Orkideer som är full

                                  med knopp.

                                      EN SKÖN OCH MYSIG LÖRDAG SKA NI HA  

 
 
ansepanse

ansepanse

15 december 2012 11:49

här är det plus en grad och lika grått här, blåser gör det också
vilken vacker orkidé :) jag har en som det har kommit små, små knoppar på, så det dröjer ett tag innan den kommer att blomma men jag väntar gärna
bamsekramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Corina

Corina

15 december 2012 17:14

Minusgrader hos mig i alla fall så det är kall snö som kommer. Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

15 december 2012 17:24

Önskar dig en fin kväll!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

15 december 2012 22:26

Tyvärr så missade jag ”Så mycket bättre”, nu är det 2 viljor om TVn. Nästan omöjligt med datorn även i kväll också, vilket beror på mildare väder. Så fin din Orkidé kommer att bli när blommorna slår ut. Snö har det kommit här i dag, härligt. Önskar dig en fin söndag !
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

15 december 2012 23:08

Oj så fint Orkide blommar, här har det snöat hela dagen men nu är det plusgrader, hoppas inte snön försvinner

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

16 december 2012 06:26

Oj vilken grann orkideé helt otroligt att du får dom att blomma om. Hur gör du???
Mina kommer nog att dö.
Igår var det ett snöoväder som heter duga men idag är det flera plusgrader.

Ha en fin 3:dje Advent!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
annechristines/bustanten

annechristines/bustanten

16 december 2012 07:49

Ja det har varit ett riktigt skitväder nu.
Så mycket bättre är så bra. Duett var kul att se.
Genom spanarens blogg har jag hamnat här.
Ha det nu så gott från mig bustanten.

http://annechristines.bloggo.nu

 
Spanaren

Spanaren

16 december 2012 08:14

Så många knopp du har. Har du haft denna blomma länge i dina ägor? Trevlig söndag önskar jag dig/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Margit

16 december 2012 10:16

Vi tittade ockå på " Så mycket bättre". Trist att säsongen för det nu är slut...
Blidväder idag och lite slask...
Vilken fin orkidee´!!! Mina bara vissnar ner..och blir bara "stängeln" kvar..jag gersnart upp...
Kram!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards