Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Vinter igen!

Av Lillis - 7 februari 2013 12:40

                                  Nu har det snöat sedan i går kväll och det snöar fortfarande.

                                  det är snö så långt ögat kan se.

                                  Har i alla fall varit ut och pulsat i snön och i dag så satt

                                  broddarna på, tyckte nog att det var ganska så skönt ute.

                                  Men nu tycker jag att det räcker med snö för min del.

                                  När jag varit inne en liten stund så dök Hasse upp och

                                  var pratsugen och även kaffesugen och det är ju trevligt

                                  att få prata bort en stund.

                                  Kortet som jag skall visa för er är taget från min balkong.

                                      HA NU EN BRA DAG OCH VAR RÄDDA OM ER.  



 
 
Cina

Cina

7 februari 2013 13:05

ja du det ser likadant ut här hos mig massor o åter massor med snö.
Räcker så bra nu men det ska ju snöa hela veckan så vi får nog gilla läget som det är tyvärr.
Men inte e det någon höjdare precis.
Trevlig med lite fika besök så här på middagen.

Tur att du hade broddarna på dig idag.
Ha en fortsatt fin dag!

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

7 februari 2013 13:25

Så mysigt att se att ni har lite snö.
Allt blir så rent och vitt och fint!
Ha en bra dag och pussa Snuttan från oss/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

7 februari 2013 16:56

Kul med besök och prata bort en stund

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

7 februari 2013 18:13

jo, nu har vi verkligen snö så att det räcker
trevligt att få besök så där
kramar och en fin kväll till dig vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

7 februari 2013 23:01

Jag är snart nöjd med den lilla snön vi har fått om den bara fick ligga kvar, men det tror jag väll inte, fint så länge det varar.
Jag har alltid broddar när jag är ute och går, dem är infällda under klacken på vinterstövlarna, när jag går in någonstans så fälls broddarna in, mycket smart tycker jag.
Det var en fin busbild du har tagit, Kung Bore gillar att busa med oss, taskig humor tycker många haha.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
margit

margit

7 februari 2013 23:47

Js så mycket snö ni nu fått igen i Eskilstuna. ..var där idag. Kram!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards