Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

SOL!

Av Lillis - 26 februari 2013 10:30

                                  En vacker dag har vi med sol, men i morse var det en kall

                                  morgon med -7 grader. har nu varit ut en sväng var skönt

                                  ute. Fram på dan så ska jag titta på Tv då är det skidor

                                  som gäller hos mig.

                                  I morgon blir en dag med mycket oro då ska min dotter

                                  till sin läkare och få svar sen hon var i Uppsala, så nu

                                  gäller det för mig att vara positiv och hoppas på ett bra

                                  svar som hon får.

                                  I dag så vill jag Gratulera mannen i mitt liv barnbarnet

                                  Peter som fyller 31 år.  

                                                  
         ÖNSKAR ER ALLA EN FIN OCH BRA DAG.

 
 
Malin

Malin

26 februari 2013 11:47

Grattis till Peter!
Håller tummarna imorrn för din dottern och tänkter lite extra på dig då du går o e orolig!
Önskar dig en fin tisdag!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
margit

margit

26 februari 2013 12:43

Förstår din oro..för svaret. ..hoppas. .Så fin bild på barnbarnet! ! GRATTIS TILL honom. Ingen sol här hos oss i Kolsva. Kram!

http://margitholm.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

26 februari 2013 18:12

åh är det imorgon vännen, jag förstår att du är orolig, jag tänker på dig och på din dotter Carina <3
GRATTIS till ditt fina barnbarn på hans födelsedag
styrkekramar till dig vännen <3 <3 <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

26 februari 2013 19:09

-9* här i natt och i dag visade termometern +9* ömsom vinter, ömsom vår, alltid så vacklande innan våren kommer till oss.

Jag har inte tittat på skidåkning i dag. Var till torget en sväng, det tog några timmar som det alltid brukar bli och glömde skidåkningen fullständigt.

Nu håller jag verkligen tummarna och önskar av hela mitt hjärta att Carina får ett bra besked i morgon, vi måste tro det bästa, inget annat finns inte i mina tankar.

Så fin han är mannen i ditt liv, Peter som fyller år, ett STORT GRATTIS ! Så stilig han är på bilden dagen till ära.

Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se/

 
Cina

Cina

27 februari 2013 07:31

Håller tummar och tår för dotra idag det vet du.
GRATTIS PETER!!
Fin bild på en mycket fin kille!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards