Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

En salig blandning!

Av Lillis - 24 maj 2013 12:32

                            Efter en mulen och grå morgon så har det börjat att skina

                            upp lite.

                            I går på eftermiddagen så började det att regna och sen

                            höll det på hela kvällen.

                            Har nu varit ut på en promenad och även handlat lite och

                            köpte även en tunika åt mig.

                            Nu har Pride festivalen börjat, så i morgon måste jag ner

                            och titta på paraden, tycker att detta är så kul.

                            I kväll så är det åter dax att titta på Let's dance ska

                            bli spännande och se vilka som går till final.

                            Nu ska jag visa ett kort på tunikan jag köpt.

                              EN BRA OCH SKÖN FREDAG SKA NI HA.  

 
 
Cina

Cina

24 maj 2013 13:59

Här är det oxå växlande sol och moln men inget regn ännu.
Men igår regnade.
Snygg tunika du köpt.
Så roligt med pridefestival hoppas det blir fint imorgon då....ta med kameran.
Japp ikväll gäller det att rätt par kommer till finalen.
Usch spännande till tusen.

Ha en fortsatt fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

24 maj 2013 14:26

Den tunikan vill jag ha ;.)
Snygg!!!!
Sol och skönt hos mig/kram

Ps Ha en bra dag!

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

24 maj 2013 19:37

en jättefina tunika du köpt, jag tycker verkligen om färgen
vad trevligt med Pride-parad
jag tycker också det blir spännande att se vilka par som går till finalen
ha en fin fredagskväll nu
bamsekramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

24 maj 2013 19:43

En härlig tunika du har köpt, jag gillar denna modellen med pingvinsärm.
Jag undrar också VEM som får åka hem efter kvällens dans, vågar jag mig på en gissning så tror jag Maria. Vi får snart veta.
Ha en fin helg / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

25 maj 2013 11:13

Sv: du tar väl bilder nu så att du kan visa upp här i bloggen
önskar dig en fortsatt fin lördag vännen
bamsekramen <3

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards