Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Lillis - 20 oktober 2013 10:32

                               Nu är det söndag igen och vilodag så då gäller det att

                               ta det lugnt.

                               I morse så var det några minus grader hos mig och när

                               jag var ute på en promenad så var det lite kallt om 

                               näsan.

                               Berättade i fredags att jag skulle på föreläsning om

                               kost och friskvård och kan berätta att det var 

                               jättebra och lite nya saker fick man lära sig.

                               I går mot kvällningen så ringde Rita och undrade om

                               jag ville ha främmande och visst vill jag ha det, så

                               hon kom över så vi fikade, så tog vi även ett glas vin

                               så satt vi och pratade i några timmar och trevligt

                               var det.

                                      EN BRA OCH SKÖN SÖNDAG SKA NI HA.  

 

 

 

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards