Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

Så kan det gå!

Av Lillis - 1 november 2013 10:29

                                 I går på förmiddagen så var jag och bowlade hur kul som helst,

                           tills jag hamnade med den ena foten på den hala banan och 

                           ramlade men jag landade på baken så jag landade ju mjukt och

                           tog emot mig med handen. Fortsatte och spela men under

                           eftermiddan så fick jag värk i handen, så jag ringde till

                           vårdcentralen och dom sa åt mig att åka till akuten och röntgen.

                           Inget är brutet men läkaren på akuten var lite osäker på

                           tummen så på måndag ska jag på en särskild röntgen för tummen

                           så fram till dess så får jag gå med en gipsskena,

                           Ska inte klaga det har kunnat blivit mycket värre.

                               EN BRA OCH SKÖN HELG ÖNSKAR JAG ER.  

 
 
Spanaren

Spanaren

1 november 2013 11:01

Är det samma tumme som du brukar ha ont i?
Krya på dig!
Fin bild men osis att den blev suddig ... fast de härliga färgerna syns ändå *tumme upp*
Ha det så mysigt i kväll/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

1 november 2013 11:10

Ja det var tur att du åkte upp tycker jag.
För man är ju som sagt lite skör i skelettet när man börjar komma upp i våran ålder.
Det var ju bra att du får komma på måndag o röntga tummen.
Hoppas du inte haft värk inatt utan kunnat sova.
Nu får du vara rädd om dig vännen.

Kramen på dig!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita Fridén

1 november 2013 11:12

Kära du ... så synd att det blev så. Hoppas att det bara är en stukning även om det också tar tid att läkas.
Kram till dig vännen och jag känner så med dig !!

 
ansepanse

ansepanse

1 november 2013 12:31

vilken otur du hade :( hoppas att ingenting är brutet i tummen
vacker bild du bjuder på
Sv: vad snäll du är vännen :) men visst är fönstret smutsigt, jag ska ta och tvätta det
ha en fortsatt bra dag vännen <3
bamsekramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Gerd Häggström

1 november 2013 18:05

Ojoj. Hoppas att inget är skadat i tummen. Var rädd om dig min fina vän. Kram

 
TantGlad

TantGlad

2 november 2013 08:52

Villken otur du hade måste jag säga, men som du skriver det kunde varit värre och det är ju en tröst.
Jättefin bild.
Önskar dig en fin och trevlig helg!
Kram på dig!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
ansepanse

ansepanse

2 november 2013 11:19

Sv: jo, rotmos är gott :) och det blev över lite så jag kan ha det till lunch idag :)
önskar dig en fortsatt fin dag
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Susanne

Susanne

2 november 2013 16:28

Åh, nej vilken otur! Hoppas lilla tummen klarade sig bra nu då.

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

2 november 2013 17:03

Aj, aj, vilken otur nu det bara skulle vara roligt och trivsamt. Hoppas det inte är något brott, utan bara en stukning, men det kan vara illa nog det också.
Blåser på tummen och kramar om dig.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

4 november 2013 10:19

Åh bowling som är så kul, himla tråkigt att du ramlade dock.
Hoppas det inte är ngt allvarligt med tummen din.
Jätte fin bild.**Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards