Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

3: Advent!

Av Lillis - 15 december 2013 12:05

                                 Här hos så regnar det av bara sjutton, trist

                          Adventväder men antar att det är bara att

                          gilla läget.

                          Nu har jag varit hos Carina och fått hjälp med

                          att färga håret, så nu kan jag visa mig för folk

                          igen.

                          Har inte så mycket mer att skriva om för dagen,

                          ska bara visa er vad fint dom gjort vid 

                          Fors kyrkbro.

                             ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN ADVENT.    

 
 
Cina

Cina

15 december 2013 12:17

Jätte fint dom gjort på bron.
Skönt att vara julfin i håret vännen.
Regn även här hos mig.
Idag kommer Karin A hit och hämtar sina rullrån jag bakat till henne.
Ska bli trevligt var länge sedan vi sågs.

Ha en fortsatt fin 3:e Advent

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

15 december 2013 17:33

Vi har en bro i vår stad som oxå har lampor på samma sätt. Jättefint. Regn även här idag. Tråkigt.
Ha en skön kväll.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
ansepanse

ansepanse

15 december 2013 18:20

här har det också regnat mer eller mindre hela dagen :( åh så vackert med alla ljusslingorna där
Sv: jo, jag fick två kommentarer men jag tog bort den ena :)
önskar dig en fin kväll
kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.seh

 
Susanne

Susanne

15 december 2013 21:02

Det var jättefint. Kan tänka mig att det lyser väldigt mysigt där på kvällarna :)

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

16 december 2013 10:16

Mysig bild!
Plus minus noll och det blir säkert mera regn *tyvärr* Inte kul då det är isbanor överallt. Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

16 december 2013 16:29

Så vackert det på bron. Har regnat här i 2 dagar nu och 4-6+ grader, det tar på snön, men fortfarande är det vitt och fint ute.
Önskar dig en fin vecka vännen ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

16 december 2013 18:42

Sv: och idag har det regnat hela dagen också :(
det är så mörkt och trist, eller hur?
ha en mysig kväll tillsammans med Snuttan, kanske följer du den norska serien Hjem? den är bra tycker jag
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.seh

 
Malin

Malin

17 december 2013 15:37

Härligt och upp piggande med en färg klick i håret :)
Jätte fin bild du visar oss.
Och jätte fint har du fått här inne på bloggen din!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Carita Liljendahl

Carita Liljendahl

5 januari 2014 18:34

JAAA! Nu känner jag igen mig. Över den här bron gick vi, från det som kanske kallas gamla stan (?) till den där parken där jag hittade konstverkssängarna, och nära den finns en ICA-affär, och nära den bor jag och maken då vi hälsar på hans son och sambo i Eskilstuna.

http://debutsky.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards