Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Lillis - 30 juni 2013 11:40

                             Efter en natt med regn och även tidigt i morse

                             men nu är solen framme, har nu varit ute och

                             gått en timme och det var så skönt att få röra

                             på sig lite.

                             I går eftermiddag så tog jag fram cykeln och

                             cyklade upp till min dotter Carina och det är

                             inte så ofta vi får träffas själva så vi hade

                             några trevliga och mysiga timmar tillsammans.

                             Tänker visa ett kort för er som jag tog från

                              hennes balkong hon bor på 12 våningen, så

                             läskigt är det att gå ut på balkongen eftersom

                             jag är så höjdrädd, men det gick ganska så

                             bra ändå.

                             HA EN BRA DAG OCH VAR RÄDDA OM ER.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards