Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Lillis - 3 september 2013 10:59

                           I dag har vi en mycket vacker höstdag med strålande sol,

                           men lite småkyligt var det när jag var ut på min promenad.

                           I morse så var det +3 grader här(burr sa Kasper när han

                            såg en naken häst), men det är väl vad vi har att vänta oss

                           att det blir kallare, men man ska väl inte gnälla efter den

                           vackra och varma sommaren som vi haft.

                           Nu om en stund så ska jag plocka fram snabeldraken så jag

                           får lite snyggt i mitt hem.

                           Säger hej då för denna gång.

                                  HA DET BRA OCH VAR RÄDDA OM ER.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards