Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Lillis - 13 januari 2015 12:13

                           Har varit ut en kort sväng och såg ut som

                           Bambi på hal is och inte hjälpte det så bra

                           fast jag hade broddarna på mig, men jag

                           stog i alla fall på benen, men annars så var

                           det skönt ute

                           Fick främmande på förmiddagen och blev

                           bjuden på årets första Semla och det smakade

                           bra.

                           I dag så är lilla prinsessane som fått namnet

                           Olivia en vecka vad tiden går fort med dom små

                           liven.

                           Resten av dan ska jag hålla mig inne och ta det

                           lugnt.

                           Så här ser det ut hos mig

                              HA EN FORTSATT BRA DAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards