Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under februari 2010

Av Lillis - 11 februari 2010 12:28

Här kommer min Alla hjärtans dags hälsning till Er

  

Tag den gärna med om du vill ha den på din blogg.



Tack Cina

  

Av Lillis - 10 februari 2010 11:45

 Nu på morgonen har det snöat lite lätt. Har varit ner en sväng på stan och uträttat lite saker passade på att titta i några affärer, nu har dom börjat att få in lite vårkläder, men det känns inte kul att handla något när vädret är som det är.

Träffade min kusin Yvonne på stan så vi gick och tog en fika och pratade bort en stund.

 Var upp till Peter för att ge fiskarna mat då tittade jag ut på balkongen då fick jag se dessa istappar som hängde från hans sovrumsfönster, tänk i fall dom rasar ner och någon får dom i huvudet hemska tanke, men det är ju hyresvärdens skyldighet att åtgärda detta

 Önskar er alla en bra dag  

Av Lillis - 9 februari 2010 12:38

 En kylig morgon -9,3 grader,varit ute på en promenad men det är inget skönt för man går och spänner sig hela tiden är ju rädd att man ligger på alla fyra, jättehalt på vissa ställen. I dag har jag inget att skriva om men jag kan ju visa ett kort på Snuttan hon kröp ner i väska i går när jag skulle till tvättstugan.

 I kväll så ska jag titta på Mästarnas mästare tycker att det är lite kul och spännande

 Önskar er alla en bra tisdag  

Av Lillis - 8 februari 2010 13:35

 En gråkall dag men det är inte så många grader. Nu på morgonen har jag fått ett motions pass,har haft tvättstugan och då blir det att springa upp och ner som ett skållat troll. Då är jag åter igen fisk och lägenhetsvakt Peter åkte tillbaka till Sundsvall tidigt i morse.

 Har varit ute med Lena som jag arbetat ihop med, vi gick och åt Grekisk mat och fick några trevliga timmar tillsammans.

 I kväll så är det TV som gäller det är så mycket bra att se.

 Önskar er en fortsatt bra dag

Av Lillis - 7 februari 2010 12:02

 En helt underbar söndag med sol och det är så vackert ute vi har bara - 2,7 grader

just nu. Det droppar från taken kanske att vi går åt rätt håll mot våren.

 I går så tittade vi på Melodifesrivalen men det var väl ingen av låtarna som föll mig i  smaken, men smaken är ju som baken den är delad. Sonja,Nanne och Charlotte

var bäst och även programledarna var bra.

 På eftermiddagen så är jag bjuden hem till Peter och jag tror att även Maria och

Carina kommer.

 Önskar er alla en bra söndag

Av Lillis - 6 februari 2010 13:44

 Här i E-tuna har vi en skön dag -0,5 grader och det droppar från taken.

 Är så irriterad på bloggen ena minuten så kommer jag in och den andra minuten så

är det tvärstopp.

Tyckte att det var rätt par som fick lämna Let's dance i går. Vad tyckte ni?

I kväll så får jag främmande av goda vänner vi ska äta lite gott sen blir det att följa Melodi festivalen och se vad dom bjuder på för låtar

Önskar er alla en bra lördag

Av Lillis - 6 februari 2010 12:50

Går inte att komma in här.

Förlåt om jag ej kan skriva i era bloggar idag.

Önskar er en fin helg.

Av Lillis - 5 februari 2010 13:05

Segt att komma in på bloggen om man överhuvudtaget kommer in.

På förmiddagen har snabeldraken fått arbeta lite och visat vad den går för, så nu ser det skapligt ut ett tag. I dag så kände Maria sig piggare så nu har vi varit och ätit lunch tillsammans oc h haft en mysig stund. I går kväll så kom Peter hem och resan hade gått bra,på måndag så åker dom tillbaka till Sundsvall och jobbar.

 I kväll så är det ju Let's dance som gäller och det ska bli spännande och se hur Svenska folket röstar denna gång

En bra helg önskar jag er alla

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards