Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2010

Av Lillis - 22 december 2010 08:22

 -18 grader nu på morgonen och det snöar lite lätt.

 Nu på morgonen har jag lagt in sill, längre fram på dagen så ska jag griljera skinkan, ska bli gott att ta sig en skink smörgås i kväll

 Nu blir det att klä på sig ordentligt och gå ut och handla det sista i matväg och det mästa har jag hemma

Julafton ska jag fira hemma hos Carina och hennes sambo Jarri med nära och kära, synd att inte Liselotte med man kommer hem men jag fick ju träffa dom i söndags och man kan inte få allt

Önskar er alla en bra dag

Av Lillis - 21 december 2010 07:00

            TACK FÖR ALLA FINA JULHÄLSNINGAR JAG FÅTT AV ER             

Av Lillis - 20 december 2010 08:00

 Hela dagen och kvällen i går så snöade det och håller fortfarande på, vad ska det bli av detta, men jag hoppas att det får ligga kvar över julen.

Kan berätta att i går när Carina fyllde år var en bra och trevlig dag med nära och kära och mycket god mat som det bjöds på.

Peter, Maria Liselott( Carinas syster) och jag hade gått i hop så vi köpte en bärbar dator åt henne och ni skulle ha sätt minen på henne när hon öppnade paket så glad hon blev. Kan även berätta att hon blev så uppvaktad. Tyvärr så får ni inte se någon bild på henne för hon vill inte att jag sätter ut det på bloggen. Hon tackar även för alla grattis hälsningar hon fick av er

En bra dag till er alla

Av Lillis - 19 december 2010 06:19

   Till min älskade dotter Carina som i dag fyller 50 år.

Några ord till dig Carina

Livet har väl inte alltid varit en dans på rosor, jag fick ju dig när jag var mycket ung. Men vi har fått lära oss att vara starka tillsammans och känna trygghet och respektera varandra

Du har gett mig så mycket glädje och två underbara barnbarn Peter och Maria.

Du ska veta att jag älskar dig över allt annat

Vi ses under dagen, hoppas att din dag blir fin

Till alla  er andra så önskar jag er en bra 4:e advent

Av Lillis - 18 december 2010 12:25

             EN BRA OCH FIN HELG ÖNSKAR JAG ER ALLA.

 VI HÖRS I MORGON

Av Lillis - 17 december 2010 11:11

 Och tänk att det bara är en vecka kvar till Julafton nu går det fort som sjutton.

 I dag så snöar det så det står härliga till, varit ute på en promenad och när jag kom in så såg jag ut som en snögubbe, men det var väldigt skönt ute.

 Jag hoppas att snövädret slutar till helgen, för på söndag fyller min dotter Carina jämna år och då kommer min andra dotter Liselotte och hennes man fråm Motala och jag tycker att det är lite läskigt när dom ska sitta och köra

 I kväll så ska jag fortsätta att titta på Robinson tycker att det är spännande

En bra helg önskar jag er

Av Lillis - 16 december 2010 10:45

                                       

EN JULHÄLSNING TILL ALLA MINA BLOGGVÄNNER

HA EN BRA DAG 

Av Lillis - 15 december 2010 12:05

Även i dag så har vi en fin dag med sol, -9 grader nu på morgonen.

 Varit ut på min vanliga promenad lite kallt om näsan var det allt.

När jag kom in igen så plockade jag fram snabeldraken och körde några varv

så nu ser det ganska så skapligt ut ett tag.

Nu har oxå fiskarna fått julfint i sitt akvarium. så dom verkar nöjda

I kväll så blir det att följa våra bönder igen, men tycker inte att denna omgång har varit så bra.

 Kommer en bild på min lilla tomte fröken

 En bra dag önskar jag er alla  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards